تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت اول من در موسیقی تعهد و هدف هایم هست/از این به بعد در خوانندگی بیشتر فعالیت دارم

اولویت اولم در موسیقی تعهد و هدف هایم هست/از این به بعد در خوانندگی بیشتر فعالیت دارمامیرحسین اویسی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیتش در خوانندگی گفت: تقریبا ۱۳-۱۴ سال است که من قطعه منتشر می‌کنم، ولی به دلیل مشغله زیادی که در زمینه‌های دیگر موسیقی دارم، کمرنگ‌تر جلو می‌روم اما از این به بعد می‌خواهم بیشتر در زمینه خوانندگی فعالیت داشته باشم.

وی با بیان اینکه اولویت در موسیقی تعهد‌ها و اهدافش است، توضیح داد: من در کارم نسبت به افرادی، چون آقای علیزاده که برایم عزیز هستند تعهد‌هایی دارم. اولویت اول من تعهد و هدف هایم است که بتوانم آنها را در کنار هم پیش ببرم به شرط آن که به هیچ کدام از آنها لطمه وارد نشود چرا که مدت‌ها بود به هدفی که در خوانندگی داشتم لطمه وارد می شد و مقداری روند انتشار قطعه هایم کند شده بود اما دوست دارم از الان به بعد قطعه‌های بیشتری را تولید و منتشر کنم ضمن اینکه تعهد‌هایی که در کار دارم حفظ شود. در واقع کمکی برای دوست عزیزم آقای علیزاده باشم و در کنار هم کار را پیش ببریم.

رهبر ارکستر محمدعلیزاده در خصوص حضورش در قطعه‌های جدید این خواننده تشریح کرد: در قطعه‌ای که قرار است منتشر شود حضوری ندارم ولی یک ملودی برای ایشان ساخته ام که همراه با تنظیم آن را تولید و در فرصت مناسب پخش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعه‌های منتشر شده  با خودش بوده در خصوص ادامه دار بودن یا نبودن این روند گفت: تا زمان پیدا کردن تهیه کننده و اسپانسر روند همین است اما همیشه قرار نیست به این شکل باشد. من دوست دارم چه در ملودی و چه در تنظیم، سلیقه‌های مختلفی در کارم باشد امافعلا چون شرایط آن را ندارم، کارهایم را خودم تولید می‌کنم اگرچه دوست دارم برای اینکه تیراژ کارهایم بالاتر بیاید از همکارانم کمک بگیرم و از سلیقه آنها استفاده کنم.

اویسی در پایان در خصوص بازخورد مخاطبان از قطعه هایش اظهار داشت: بازخورد خوبی از اطرافیان و کسانی که کار‌ها را شنیدند گرفته ام. تقریبا حدود ۹۸ درصد نظرات مثبت بود، نظرات منفی هم انتقاد برای کار بوده که سعی می‌کنم در کار‌های بعدی آنها را به حداقل رسانده و کمترشان کنم چرا که هر کاری یک سری منتقد و یک سری نظر‌های مثبت دارد که در کل بازتاب خوبی داشته و بیشتر نظرات مثبت است.

گفتنی است؛ آخرین قطعه‌ای که به تازگی از امیرحسین اویسی منتشر شده، «کشش ندارم»نام دارد که ترانه آن را حمیدرضا نصرالهی سروده و تنظیم آن هم برعهده‌ خودش بوده است.

انتهای پیام/

تازه ترین اخبار از فعالیت امیرحسین اویسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت اول من در موسیقی تعهد و هدف هایم هست/از این به بعد در خوانندگی بیشتر فعالیت دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..