تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر خیره‌کننده از زمین، گرفته‌شده توسط فضانورد اروپایی

به گزارش خبرآنلاین، ایستگاه فضایی 450 هزار کیلوگرمی که در 410 کیلومتری زمین قرار دارد، محل خوبی برای تصویربرداری از کره زمین شده و امروز نشنال جئوگرافیک به مناسبت یک‌صد و سی‌امین سال انتشار مجله، تصاویر خیره‌کننده و دیده نشده‌ای که توسط «تیم پیک» گرفته‌شده است را منتشر کرده است.{لینک}

گفتنی است ایستگاه با سرعت 27600 کیلومتر بر ساعت دور مدار زمین هر 92 دقیقه یک‌بار می‌گردد. فضانورد انگلیسی معتقد است باید در حفظ زمین تلاش بیشتری کرد و برای رفتن به مریخ و مأموریت رباتیک ExoMars در بهار 2021 از قزاقستان بسیار به تکنولوژی فضایی امید دارد.

باهم عکس‌های تیم پیک از زمین را می‌بینیم.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر خیره‌کننده از زمین، گرفته‌شده توسط فضانورد اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..