تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالی کردن حساب شهروندان توسط زن جوان با استفاده از «ربات همدم یاب»

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس و ارائه شکایت مبنی بر کلاهبرداری و دسترسی به حساب های بانکی آن‌ها، در بررسی های اولیه مشخص شد شکات با عضویت در شبکه های اجتماعی از طریق نصب «ربات همدم یاب» ثبت نام نموده و پس از عضویت و درج اطلاعات بانکی خود در سایت ارائه شده جعلی، حساب بانکی آنان تخلیه شده است.

وی اظهار کرد: مجرم پس از طراحی سایت جعلی (فیشینگ ) در پوشش «ربات همدم یاب» از عضو شدگان کانال مبلغ ۵۰۰ هزار ریال جهت ثبت نام می‌گرفت و پس از عضویت در کانال همدم یاب با وارد شدن اطلاعات بانکی افراد در درگاه جعلی و شبیه سازی شده یکی از بانک ها، اقدام به خالی کردن حساب افراد می‌کرده است. لذا موضوع در دستور کار مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی متهمه شناسایی و توسط پلیس بازداشت شد.

رئیس پلیس فتا تهران در این رابطه به شهروندان هشدار داد و گفت: در هنگام درج اطلاعات حساب و کارت های بانکی خود به آدرس اینترنتی یا url دقت نموده و بهتر است که آدرس اینترنتی درگاه بانکی را از خود بانک دریافت نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالی کردن حساب شهروندان توسط زن جوان با استفاده از «ربات همدم یاب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..