تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی کاشیما: از امتیاز میزبانی پرسپولیس نهایت استفاده را خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس فردا ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه کاشیما دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 را برگزار خواهند کرد.
در آستانه برگزاری این دیدار نشست خبری دو مربی برگزار شد که آیوا سرمربی کاشیما بر روی استفاده از امتیاز میزبانی در دیدار رفت جهت کسب نتیجه دلخواه تاکید ویژه ای داشت.
آیوا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه گفت: "اولا می خواهم بگویم که بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است.
"ما در خانه بازی خواهیم کرد و ما می خواهیم از امتیاز زمین خودی در دیدار رفت استفاده کنیم تا نتیجه ای را که می خواهیم به دست آوریم."

"فینال یک بازی 180 دقیقه ای است و ما روز شنبه نیمه اول را انجام خواهیم داد. هدف ما این است که عنوان قهرمانی را بدست آوریم و بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند و در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارند."

کاشیما، با وجود داشتن تاریخ غنی ، به دنبال اولین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است که مجموع قهرمانی های این تیم را به عدد 20 خواهد رساند و حضور آنها را نیز در جام جهانی باشگاه ها در ماه دسامبر قطعی خواهد کرد.این تیم سال 2016 در این رقابت ها بازی کرده بود.

سرمربی کاشیما افزود: "من اطمینان کامل دارم که بازیکنانم می توانند از پس کار بر آیند. ما می خواهیم دوباره در جام جهانی باشگاه ها بازی کنیم. سال 2016 ما در این مسابقات به عنوان قهرمان لیگ ژاپن بازی کردیم اما این فرصت را داریم که به عنوان پادشاه آسیا جواز حضور در این بازی ها را کسب کنیم و باید در دو دیدار پیش رو تمرکز کنیم."
سرمربی کاشیما گفت : "من موافقم که پرسپولیس بسیار منظم و دفاع آنها بسیار محکم است اما آنها ضعف هایی نیز دارند و بازیکنانم دستورالعمل هایی گرفته اند."

"ماموریت ما این است که با چند گل برنده شویم و این وظیفه من و کادر فنی من است که به بازیکنان فضای مناسب را بدهیم تا آنها فوتبالی را که می خواهیم بازی کنند و طرفداران ما را خوشحال کنند".

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


آیوا: می خواهیم با چند گل پیروز شویم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی کاشیما: از امتیاز میزبانی پرسپولیس نهایت استفاده را خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..