تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشنهادي براي تقويت قدرت دفاعي بدن

پيشنهادي براي تقويت قدرت دفاعي بدن

خبرگزاري آريا – هوا کم‌کم در حال سرد شدن است و فصل صحبت از تقويت دستگاه ايمني در حال داغ شدن. با وجود اينکه سربازان دفاعي بدن تمام قد آماده حفاظت از بدن هستند اما شما نيز نبايد دست رو دست گذاشته و اين سربازان بي‌ادعا را تنها بگذاريد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تسنيم، سوپ پياز و سير يک غذاي ايده آل براي افزايش قدرت دفاعي بدن است. سير و پياز دو ماده غذايي سرشار از ويتامين، مواد معدني و آنتي‌اکسيدان‌ها هستند.
ترکيب اين دو ماده غذايي فوايد زيادي براي بدن دارد. چون يک درمان طبيعي و قوي براي پيشگيري از برخي بيماري‌ها بوده و تغذيه‌تان را سالم‌تر مي‌کند. در اين مطلب در خصوص اين سوپ و فوايد آن بيشتر صحبت مي‌کنيم.
سوپ سير و پياز
همان‌طور که مي‌دانيد داشتن تغذيه خوب و سالم پايه و اساس تقويت دستگاه ايمني بدن و مبارزه با بيماري‌هاست.
سوپ پياز و سير نيز جزو غذاهايي است که شهرت زيادي در مقابله با برخي بيماري‌ها مانند سرماخوردگي و گريپ دارد.
سير و پياز خواص آنتي‌بيوتيکي دارند به همين دليل دوست روزهاي سرد سال محسوب مي‌شوند.
پياز يک خلط آور طبيعي است و اگر سرفه‌هاي شديدي داريد به کارتان مي‌آيد. اين ماده غذايي به باز و پاکسازي شدن مجاري تنفسي کمک مي‌کند. پياز قند خون را نيز تنظيم کرده و علائم گريپ را کاهش مي‌دهد.
سوپ پياز و سير: فوايدي ويژه
سير و پياز خواص بي‌شماري دارند. تقويت سيستم ايمني بدن يکي از مهم‌ترين خواص اين دو ماده غذايي است. به طوري که قدرت ايمني بدن را بالا برده و از بروز عفونت‌ها و بيماري‌ها پيشگيري به عمل مي‌آورند.
در ادامه با جزئيات بيشتري به فوايد اين سوپ مي‌پردازيم.
فوايد پياز
پياز مانند يک ماده ضدالتهاب طبيعي عمل مي‌کند. اين ماده غذايي مفيد خواص آنتي‌بيوتيکي و ضدباکتريايي دارد و با انگل‌هاي روده که در بدن انسان زندگي مي‌کنند مقابله مي‌کند. پياز در کاهش فشارخون بالا مؤثر است و سموم بدن را دفع مي‌کند.
پياز باعث تحريک هضم غذا شده و از نفخ و يبوست پيشگيري به عمل مي‌آورد. اگر مي‌خواهيد کلسترول خوب خونتان را افزايش دهيد و در عين حال کلسترول بد خون پايين بيايد مي‌توانيد به پياز اعتماد کنيد.
پياز يک خلط آور طبيعي است و اگر سرفه‌هاي شديدي داريد به کارتان مي‌آيد. اين ماده غذايي به باز و پاکسازي شدن مجاري تنفسي کمک مي‌کند. پياز قند خون را نيز تنظيم کرده و علائم گريپ را کاهش مي‌دهد.
فوايد سير
سير يک ضدالتهاب و آنتي‌بيوتيک طبيعي است و يک ماده ضدعفوني کننده و ضدباکتري محسوب مي‌شود.
سير باعث دفع ترکيبات سمي و فلزات سنگين از بدن مي‌شود به اين معني که باعث پاکسازي بدن مي‌شود.
اين ماده غذايي رقيق کننده خون است و به کاهش کلسترول بد و فشارخون کمک مي‌کند. سير يک ماده فوق‌العاده براي سيستم تنفسي محسوب مي‌شود و مانند يک اکسپکتورانت (خلط آور) طبيعي عمل مي‌کند.
سير باعث بهبود مشکلات کبدي و مشکلات گوارشي مانند کوليت و اسهال مي‌شود. براي تسکين دردهاي مفصلي مي‌توانيد به سير اعتماد کنيد. بايد بدانيد که سير براي بيماران ديابتي نيز بسيار مفيد است.
حرف آخر
اين سوپ از ترکيبات ساده و طبيعي تهيه مي‌شود و صرفاً مختص فصل سرما نيست. شما مي‌توانيد از اين سوپ در طول سال نيز استفاده کنيد. بدانيد که ترکيب سير و پياز مکمل هم بوده و فوايد هم را افزايش مي‌دهند. بنابراين مي‌توانيد با خيال راحت از اين سوپ استفاده کنيد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشنهادي براي تقويت قدرت دفاعي بدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..