تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب نماز جمعه تهران: تنها مجازات افراد گناه‌کار و بی‌بند و بار اعدام است/ مسوولان در مقابل صحنه‌های زننده فضای مجازی چه ‌می کنند؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، آیت الله موحدی‌کرمانی خطیب موقت جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پایتخت، گفت:هرگاه غضب وارد می شود، عقل می رود و در نتیجه انسان همواره باید مراقب باشد که در صورت خشم کنترل خود را از دست ندهد.افراد گناهکار و بی بند وبار ممکن است مرتکب گناهان بزرگی شوند که تنها مجازات دنیوی آن اعدام باشد.

خطیب موقت نماز جمعه گفت: در فضای مجازی صحنه های گمراه کننده ای وجود دارد و در این زمینه به مسئولان هشدار می دهم که ممن است برخی صحنه ها در فضای مجازی زندگی ها را به باد دهد. مسولانی که عهده دار حفظ دین مردم هستید و خدا این انقلاب را به دست آنها سپرده است در مقابل این صحنه های زننده در فضای مجازی چه می کنند؟ آنها باید به هوش باشند.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*کسانی که به بیت المال دست اندازی می‌کنند و مال مردم را به چنگ می‌آورند من به آنان هشدار می‌دهم که شما توسط خداوند به آتش  سختی وعده داده شده اید. تصور آن‌ها این است که، چون بیت المال نگهبانی ندارد به همین دلیل هرچقدر می‌خواهند می‌توانند برداشت کنند؛ اما من به آن‌ها می‌گویم این کار شما بسیار بدتر و خطرناک‌تر  از سرقت از جیب افراد است، زیرا این پول سرمایه و موجب حیات جامعه است، چون با همین پول جامعه اسلامی روی پای خود می‌ایستد و اگر این پول را نداشته باشند دچار فقر خواهد شد

* حدود 17میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کرده اند که حدود 2 میلیون نفر آنها از ایران بوده اند؛ این حضور در اربعین پیامی بزرگ دارد و در عین اینکه 40 شهادت امام حسین است، اما در کنار تسلیت، تبریک هم می گویم زیرا امام حسین (ع) یک تنه بر دنیای کفر غالب شد.

*هرگاه غضب وارد می شود، عقل می رود و در نتیجه انسان همواره باید مراقب باشد که در صورت خشم کنترل خود را از دست ندهد.افراد گناهکار و بی بند وبار ممکن است مرتکب گناهان بزرگی شوند که تنها مجازات دنیوی آن اعدام باشد. 

*انسان‌هایی که سرمایه تقوا دارند موفق می‌شوند،آنها هنگامی که شیطان دام خودش را برای فریب انسان گسترش داده به یاد خدا خواهند بود و فریب شیطان را نخواهند خورد.

* انسان‌هایی که سرمایه تقوا دارند در مواجهه با شیطان به یاد خدا خواهند بود و از یاد اوغافل نیستند. شیطان قسم خورده و گفته من فرزندان آدم را فریب خواهم داد و در این هدف خود مصمم است، به همین دلیل برای مصون بودن از این فریب‌ها باید به یاد خدا باشیم.

* سرنوشت آمریکا، وهابیت و رژیم صهیونیستی سرنگونی است و من به ترامپ می گویم دوران زور گویی وقلداری رو به افول است و کشورهای اروپایی همپیمانت هم خسته شده اند، آمریکا روز به روز منفورتر و منزوی تر می شود و در همین راستا هم در اجلاس سه جانبه ایران ترکیه و آذربایجان  شاهد بودیم که هر سه کشور بر ادامه همکاری با تهران تاکید کردند.

* قتل خاشقجی رژیم سفاک عربستان را به کلی منفور کرد، آمریکا و حامیان آن سردرگم هستند که چه کاری انجام دهند، آنها نمی دانند که همچنان می توانند از این گاو شیرده به صورت میلیاردی سود استفاده بببرند و به حمایت های خود ادامه دهند و یا اینکه برای اولین بار صدقی نشان داده و این رژیم کودک کش را محکوم کرده و دست از حمایت آن بردارند.

*به دولت پاکستان هشدار می دهم که نسبت به آزادی مرزبانان ما که توسط گروهک تروریستی در این کشور ربوده شده اند اقدامی عاجل به عمل آورند.

درحال تکمیل...

درحال تکمیل ...

29216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب نماز جمعه تهران: تنها مجازات افراد گناه‌کار و بی‌بند و بار اعدام است/ مسوولان در مقابل صحنه‌های زننده فضای مجازی چه ‌می کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..