تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از شفر و استقلالی‌ها در مراسم دومین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم دومین سالگرد مرحوم منصور پورحیدری بازیکن و سرمربی سابق استقلال در قطعه نام آوران با استقبال زیاد مردم و هواداران استقلال برگزار شد. در این مراسم بزرگان استقلال از جمله ناصر عبداللهی، پرویز مظلومی، اصغر حاجیلو حضور یافتند.

همچنین وینفرد شفر به همراه سایر کادر فنی از جمله نیگورکولی، اشکان نامداری و ساشا شفر در این بزرگداشت شرکت کردند.

تعدادی از بازیکنان استقلال نظیر سید مهدی رحمتی سید حسین حسینی، فرشید باقری، مهدی قاعدی، سینا خادم پور و روزبه چشمی در این مراسم حضور داشتند. نکته جالب حضور بازیکنان استقلال شرکت مارکوس نویمایر، الحاجی گرو در این مراسم بود. همچنین تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز با شرکت در این مراسم یاد اسطوره باشگاه استقلال را زنده نگه داشتند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از شفر و استقلالی‌ها در مراسم دومین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..