تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست آسفالت در تقاطع خیابان مولوی و شهید مصطفی خمینی

سرهنگ موسوی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر نشست آسفالت در تقاطع خیابان مولوی - خیابان شهید مصطفی خمینی درباره محدودیت ایجاد شده برای تردد خودروها در این محدوده اظهار کرد: هم‌اکنون در خیابان  شهیدمصطفی خمینی از  چهارراه سیروس (تقاطع خیابان  شهید مصطفی خمینی و خیابان 15 خرداد) به سمت محل حادثه و از میدان قیام به سمت غرب محدودیت تردد ایجاد شده و خیابان مسدود است.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نیروهای شهرداری در حال پرکردن محل نشست هستند، خاطرنشان کرد: به علت حجم گسترده کار، این امکان وجود دارد که طی ساعتی در فردا نیز محدودیت تردد در محدوده‌های ذکر شده ادامه داشته باشد اما نیروهای شهرداری در تلاش هستند با اتمام کار تا صبح فردا، معبر بازگشایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست آسفالت در تقاطع خیابان مولوی و شهید مصطفی خمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..