تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه کودک مدرسه موش ها دهه شصت و دانلود آهنگ تیتراژ این مجموعه

مدرسه موش ها

مدرسه موشها و دانلود آهنگ سریال مدرسه موش ها

برنامه مدرسه موش ها بخشی از یک جُنگ بود، این جُنگ 11 قستی در سال 1360 پخش می شد و قرار بود بچه ها را تشویق به مدرسه رفتن کند. برنامه عروسی مدرسه موشها به کارگردانی مرضیه برومند، عروسک گردانان و صداپیشگانی مانند ایرج طهماسب، حمید جبلی و فاطمه معتمدآریا ساخته شده است.

سری اول مدرسه موشها

گروه کودک شبکه اول، طرح ساخت این بخش را به مرضیه برومند سفارش داد. البته آن موش ها با موش های نسخه نهایی تفاوت داشتند، خیلی بی رنگ و بی رو بودند و به جز دو شخصیت  کُپُل و عینکی بقیه شکل نگرفته بودند.

صوفیا محمودی، شعر می رم مدرسه. جیبام پر از فندق و پسته را سرود و محمدرضا عقیلی آهنگ این کار را تنظیم کرد. بیشتر متن سریال مدرسه موش ها را احمد بهبهانی نوشت.

شاعر شعر ک مثل کپل که برای تیتراژ سریال مدرسه موش ها استفاده می شد کاری از سید ابوالقاسم حسینی ژرفا یکی از روحانیون شیعه است.

مدرسه موش ها

سری دوم مدرسه موشها

به دلیل استقبال یاد مردم سری دوم مدرسه موش ها هم در 104 قسمت ساخته شد و به نمایش درآمد و آخرین قسمت آن در سال 63 جمعه ظهرها به نمایش گذاشته شد. سال 1363 در دوره اوج این سریال، شهر موش ها ساخته شد و در سال 1364 به نمایش گذاشته شد.

دانلود

همچنین بخوانید : دانلود آهنگ لوک خوش شانس

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه کودک مدرسه موش ها دهه شصت و دانلود آهنگ تیتراژ این مجموعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..