تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز اطلاع رسانی دارویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، به ۴۶۲ تماس مردمی پاسخ دادند.

مرکز اطلاع رسانی دارویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، به ۴۶۲ تماس مردمی پاسخ دادند.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ابوالقاسم ده نبی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود ۷۰ درصد تماس‌های مردمی با این سامانه در موردعوارض جانبی دارو، تداخلات دارویی، نحوه مصرف دارو‌ها و مقدار مصرف دارو در گروه سنی ۲ تا ۱۲ سال است.
وی گفت: پاسخ به سؤالات دارویی و کمک به کاهش مراجعه بی مورد به مراکز درمانی و اورژانس‌ها با ارائه اطلاعات ضروری به صورت تلفنی از جمله فعالیت‌های این مرکز است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود:شهروندان سبزواری برای ارتباط با مرکز اطلاع‌رسانی دارو و سموم باید با شماره ۴۴۰۱۱۰۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام//م.م

شماره های تماس با مرکز اطلاعات دارو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز اطلاع رسانی دارویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، به ۴۶۲ تماس مردمی پاسخ دادند.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..