تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ELOH v1.0.3 – بازی پازلی موزیکال برای اندروید

بازی ELOH توسط استودیو بازی سازی Broken Rules Interactive Media GmbH در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با هزار دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. با نصب این بازی بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود، با دنیایی از معماها و چالش های مختلف آشنا شوید. این بازی در ۸۵ سطح متفاوت طراحی شده و شما باید صداهایی که می شنوید را به مقصدشان برسانید. می توانید در این مسیر از موجودات دیگری بهره بگیرید و با قرار دادن آن ها در طول مسیر و برخورد صدا با آن ها، صداهای تولید شده را به دایره های رنگی برسانید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

ELOH v1.0.3 Apk+DATA

کاور-بازی-eloh

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-eloh اسکرین-شات-بازی-eloh اسکرین-شات-بازی-eloh info

A chilled out puzzle game to help you relax and find your groove. From the creators of the Google Play Award winning Old Man’s Journey, a new musical puzzle game about feeling the rhythm to find the solution. Slow down, start listening and let the groove guide you through 85 levels. No ticking clock, no ads, no paywalls. Just satisfying gesture controls designed for touch, with a smooth learning-curve and pressure-free attitude.

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ELOH v1.0.3 – بازی پازلی موزیکال برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..