تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Yummy Gummy v3.1.1 – بازی پاستیل های خوشمزه برای اندروید

بازی Yummy Gummy توسط استودیو بازی سازی Zynga در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. مانند سایر بازیهای سبک پازلی، شما باید بتوانید حداقل سه پاستیل میوه ای یک شکل را در کنار هم قرار دهید تا امتیاز بدست آورید. با حذف آیتم های یک شکل و یک رنگ تمام ردیف ها را خالی کنید و رکوردهای جدیدی را ثبت کنید. انواع سطوح چالش انگیز را طی کنید و از گرافیک فوق العاده و محیط رنگارنگ آن لذت ببرید. وجود انواع بوسترها و جلوه های بصری شگفت انگیز باعث میشود تا ساعت ها سرگرم گیم پلی زیبای آن شوید و با دوستان خود از طریق فیسبوک رقابت کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

Yummy Gummy v3.1.1 Apk + Mod

کاور-بازی-yummy-gummy

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-yummy-gummy اسکرین-شات-بازی-yummy-gummy اسکرین-شات-بازی-yummy-gummy info

Treat hungry tummies to gushing gummies! Come set sail in an all new puzzle adventure to Yummy Gummy Land. Made with a juicy twist, this match-3 game serves up just the right amount of fun and challenge in every level.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Yummy Gummy v3.1.1 – بازی پاستیل های خوشمزه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..