تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند آنر معرفی شد +تصاویر

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنر واچ مجیک، ساعت شرکت آنر است که نسبت به امکاناتش قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت که توانایی این ساعت هوشمند از واچ جی‌تی هوآوی کمتر است.

یکی از تفاوت‌های ظاهری Honor watch Magic با ساعت هوآوی، نمایشگرهای آن‌ها است. مجیک واتچ آنر دارای نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED است اما واچ جی‌تی نمایشگر 1.39 اینچی دارد. این یعنی ساعت آنر کوچک‌تر است.

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویر

حالا که صحبت از نمایشگر شد باید بگوییم که این دو ساعت هوشمند از لحاظ تراکم پیکسلی با هم برابر هستند. این مقدار در هر دو ساعت 326 پیکسل است. باتری ساعت هوشمند آنر با ظرفیت 178 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند برای انجام کارهای معمولی تا یک هفته دوام بیاورد. درضمن یکی دیگر از قابلیت‌های به درد بخور واچ مجیک ضد آب بودن آن است. این ساعت تا فشار 5 اتمسفر در آب دوام می‌آورد. این یعنی شما حتی اگر با این ساعت شنا هم بکنید، خراب نمی‌شود.

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویر

یک تکنولوژی معمول ساعت‌های هوآوی و آنر، حسگر سنجش ضربان قلب است. این ساعت نیز از این موضوع مستثنا نیست. در ضمن آنر از موقعیت‌یاب‌های پیشرفته مانند GLONASS ،GPS و Galileo استفاده می‌کند. و باید ذکر کرد به دلیل اینکه آنر تحت پوشش هوآوی است، این ساعت از Huawei Pay پشتیابی می‌کند.

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویر

قطر این ساعت 9.8 میلی‌متر است و بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ و پلاستیک است. می‌توان اکثر بندهای QuickFit را با این ساعت استفاده کرد. آنر واچ مجیک دارای دو رنگ مشکی و نقره‌ای است.

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویر

حرف پایانی هم مانند همیشه در مورد قیمت است. قیمت این ساعت در چین 129 دلار است البته اگر این ساعت در اروپا عرضه شود حدود قیمتی آن 150 یورو خواهد بود.

ساعت هوشمند ضد آب و با عمر باتری یک هفته‌ای آنر معرفی شد +تصاویر

بیشتر بخوانید:آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

ساعت هوشمند آنر به نام آنر واچ مجیک، رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند آنر معرفی شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..