تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسیدپاشی در تهران؛ متهم: از همسرم که می خواست متارکه کند انتقام گرفتم

سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پایتخت در توضیح این خبر گفت: در اولین روز از مهرماه امسال، مرد جوانی که با همسرش دچار اختلاف شده بود، پس از تهیه مقداری اسید، به منزل رفته و همسرش را مورد اسیدپاشی قرار داد که علاوه بر همسرش به دست خودش نیز آسیب می رسد.

با انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد بنام علیرضا ( 45 ساله ) پس از فرار از محل حادثه، به تهران گریخته است.

لذا طی هماهنگی های انجام شده و کسب نیابت قضایی ، پرونده در تاریخ 18 مهر ماه به تهران منتقل و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تحقیقات در این خصوص پرداختند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که در تاریخ 9 آبان ماه، متهم که پس از ارتکاب به اسیدپاشی زندگی مخفیانه ای را در تهران آغاز کرده بود نهایتا در مورخه 9 آبان 1397 در خیابان آزادی - پارک اوستا شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

با انتقال متهم به اداره شانزدهم ، وی ضمن اعتراف صریح به اسیدپاشی در خصوص انگیزه خود برای اسیدپاشی گفت که از حدود 5 سال پیش بود که پس از ورشکستگی مالی عملا امورات زندگی از دستم خارج شده بود بگونه ای که خانواده همسرم در چندین نوبت به من کمک کردند. دیگر دستم به کار کردن نمی رفت و بیشتر اوقات را در خانه سپری می کردم.

به تدریج اختلاف مابین من و همسرم آغاز شد و هر روز به شدت آن اضافه می شد تا اینکه این اواخر همسرم چندین بار مرا تهدید کرده بود که قصد دارد تا از من متارکه کند.

من همسر و پسر 6 ساله ام را خیلی دوست دارم و حاضر نبودم که آنها را از دست داده و شاهد این باشم که با کسی دیگر زندگی کنند .

به تصور اینکه همسرم قصد دارد با شخص دیگری ازدواج کند تصمیم گرفتم تا از او انتقام بگیرم ؛ به همین علت با تهیه مقداری اسید زمانیکه او در داخل حیاط خانه ایستاده بود او را صدا کرده و ناگهان اسید را به سمت او پاشیدم که حتی مقداری از اسید روی دستم ریخت و من نیز دچار سوختگی شدم .

بعد هم از محل سکونت خود فراری شده و به تهران آمدم. طی این مدت متوجه شدم که همسرم با صحبت هایش می خواسته مرا مجبور کند تا برای زندگی مان مجددا تلاش کنم اما من با تصوری نادرست اقدام به این کار (اسیدپاشی) کردم اما دیگر روی بازگشت به خانه را نداشتم تا نهایتا دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با اشاره به این مطلب که، متهم پس از انجام تحقیقات اولیه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت، عنوان داشت : پلیس در برخورد با جرایم خشن همچون اسیدپاشی و... طبق قانون و با قاطعیت برخورد می کند و در این خصوص از تیم ها و ادارات تخصصی ویژه ای استفاده می کند.

45231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسیدپاشی در تهران؛ متهم: از همسرم که می خواست متارکه کند انتقام گرفتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..