تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای تئاتر «جرات داشته باش» بر اساس کتاب

تئاتر شورایی «جرات داشته باش» با موضوع راهکارهای افزایش اعتماد به نفس و با اقتباس از کتاب «جرات داشته باش» اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این تئاتر شورایی روز شنبه (۱۲ آبان‌ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ با همکاری انتشارات شمعدونی در محل شهر کتاب مرکزی اجرا خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

این تئاتر شورایی را سیمین‌دخت عسگری و حنانه پسندیده نوشته‌اند و اجراگردانی و روانشناسی کار برعهده سیمن‌دخت عسگری است. بازیگران این تئاتر سهیل قاسم‌خانی و حنانه پسندیده هستند. تئاتر شورایی گونه‌ای از اجرای تئاتر است که حاضران و علاقه‌مندان می‌توانند در اجرای نقش‌ها مشارکت کنند. در این تئاتر هم از علاقه‌مندان به بازیگری دعوت شده تا در روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه در این تئاتر به ایفای نقش بپردازند.

این تئاتر اقتباسی از کتاب «جرات داشته  باش» نوشته فردریک فانژه روانپزشک فرانسوی است که اکنون به چاپ چهارم رسیده است.

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: فردیک فانژه استاد دانشگاه و روان‌درمانگر مشهور فرانسوی است که در این کتاب از تجربیات بالینی خودش در رابطه با مراجعانش که مشکل کمبود اعتماد به نفس داشته‌اند، نوشته است. این کتاب سعی دارد با زبانی ساده و کاربردی راه‌های افزایش اعتماد به نفس را به مخاطبان خود آموزش دهد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «اگر به دیگران خوبی کنم، هرگز مرا طرد نمی‌کنند.» فکر می‌کنید اگر زندگیتان را صرف برآوردن خواسته‌های اطرافیانتان کنید، آن‌ها شما را بهتر می‌پذیرند. اشکال این تفکر این است که کم‌کم شما را به سمت نوعی رفتار فداکارانه که کمی قبل آن را بررسی کردیم، و حتی به سمت اطاعت از دیگران پیش می‌برد. در حقیقت، همیشه این دیگران هستند که مطالبه دارند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که شما برای جلب رضایتشان باید چه کاری را انجام دهید. از سوی دیگر، در اطرافتان افرادی را می‌بینید که می‌خواهند از شما سوءاستفاده کنند و به نیازها و خواسته‌های شما توجه چندانی ندارند. این چیزها به‌وضوح مطرح نمی‌شوند، اما شما تمایل دارید که اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید و خود را مانند کسی تصور کنید که شخصیت ارزشمندی ندارد. معمولاً مجموعه حوادثی که در زندگی رخ می‌دهند نیز این پیش‌داوری را تأیید می‌کنند.»

کتاب «جرات داشته باش» با ترجمه محیا احمدی‌پور در تابستان امسال به پیشخان کتابفروشی‌ها راه یافته است.

علاقه‌مندان برای شرکت و بازی در این تئاتر می‌توانند روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته، شهرکتاب مرکزی مراجعه کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای تئاتر «جرات داشته باش» بر اساس کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..