تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشور دیگر به جمع تحریم‌کنندگان عربستان پیوست

تا یک هفته پیش "اشنایدر امان" وزیر اقتصاد سوئیس مخالف اتخاذ هر گونه اقداماتی ضد عربستان بود و با وجود اعتراض های مردم و دیگر احزاب اعلام کرده بود سوئیس قراردادهای خود را با عربستان حفظ خواهد کرد اما سرانجام با فشار وزرای سوئیسی از دیگر احزاب، اکنون سه اقدام ضد عربستان اعمال می شود.


"آندره سیمونازی" سخنگوی دولت سوییس گفت: بر این اساس دبیرخانه اقتصاد سوییس هیچ درخواستی از عربستان سعودی را نخواهد پذیرفت و شرکت های سوئیسی باید به دولت ضمانت دهند که درخواست هایی که پیشتر مورد تایید قرار گرفته بود را نیز به اجرا در نیاورند.


وی افزود: همچنین به مقامات گمرکی دستور داده شده است هر گونه اعلان صادرات برای عربستان سعودی را رد کنند.


روزنامه سوئیسی تاگس انسایگر نوشت: اقدامات کنونی دولت سوئیس را می توان تحریم تسلیحاتی سوییس ضد عربستان نامید.


به نوشته این روزنامه؛ قرار بود قطعاتی از یک سیستم دفاعی هوایی شرکت (Rheinmetall Air Defense) که پیشتر تایید شده بود به ارزش 85 میلیون فرانک سوئیس به عربستان صادر شود که اکنون با تصمیم دولت این ارسال متوقف شده است.


از سوی دیگر دولت سوئیس به دلیل فشارهای فراوان احزاب سوسیال دمکرات،دمکرات مسیحی، کلیساها، گروه های غیردولتی NGOs و بخش زیادی از مردم این کشور در نشست دیروز خود از تسهیل قوانین مربوط به صادرات اسلحه به کشورهایی که در حال جنگ هستند، چشم پوشی کرد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشور دیگر به جمع تحریم‌کنندگان عربستان پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..