تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران در محورهای اردبیل و گیلان/ وزش باد شدید در محورهای آذربایجان شرقی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در محور ایلام به سرابله، محدوده تونل آزادی ترافیک نیمه سنگین و در دو محور چزابه به بستان‌آباد و شلمچه به خرمشهر ترافیک روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وزش باد شدید در محورهای تبریز - اردبیل، تبریز - اهر و تبریز - بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید راننده در محور اسالم به خلخال و اردبیل - آستارا در استان اردبیل وجود دارد.

 وی افزود: بارش پراکنده باران در اغلب محورهای استان اردبیل و همینطور در محورهای آستارا - تالش، رشت - فومن و رشت - آستانه در استان گیلان مشاهده می‌شود.

رحمانی از رانندگان خواست قبل از سفر ضمن تماس با شماره 120 یا 88255555 از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی محورهای مواصلاتی اطلاع حاصل کرده و متذکر شد: به رانندگان توصیه می‌کنیم پیش از سفر امکانات لازم را برای سفرهای زمستانی فراهم کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران در محورهای اردبیل و گیلان/ وزش باد شدید در محورهای آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..