تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان وکیلی همچنان روی دور باخت؛ شهرداری ارومیه بالاخره یک امتیاز به دست آورد

ساعت: 11:12 منتشر شده در مورخ: 1397/08/10 شناسه خبر: 1424146

تیم‌های دورنا و شهرداری ارومیه باز هم مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نمایندگان والیبال ارومیه در لیگ برتر ساعت ۱۶ عصر امروز به دیدار حریفان پر مهره خود رفتند.

دورنای ارومیه در بازی سخت در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم پیکان تهران بود و شهرداری دیگر نماینده ارومیه هم در سالن پیامبر اعظم آمل مهمان تیم کاله بود.

علی‌رغم رایگان اعلام شدن تماشای این بازی استقبال مناسبی از سوی هواداران نشده بود.

بازی در ست نخست بسیار نزدیک بود و هر از گاهی تیم میزبان برتری نسبی در بازی را به دست می‌آورد.

بازی در ادامه ست با برتری پیکان پیش می‌رفت و در نهایت توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع خود ثبت کند.

ست دوم بازی هم با برتری پیکان تهران در جریان بود و اشتباهات داوری به زعم تیم دورنا سبب اعتراض تماشاگران و بازیکنان شهرداری و جریمه بازیکن با کارت زرد شد.

ست دوم بازی همانند ست نخست بازی با اشتباهات فردی دورنایی‌ها در دریافت توپ همراه بود و این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع مهمان پایان یافت.

ست سوم بازی پرشورتر از ست‌های نخست و دوم در جریان بود و تیم دورنا بهتر از دو ست ظاهر شد و توانست اختلاف چند امتیازی با حریف ایجاد کند.

در نهایت این ست با برتری محسوس دورنا و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پایان یافت.

ست چهارم بازی هم با امتیازگیری پیکانی ها شروع شد و جریان بازی را در ادامه در دست داشتند ولی پس از وقت استراحت فنی نخست در این ست شاگردان وکیلی کنترل بازی را در دست گرفتند.

شاگردان وکیلی و تماشاگران این ست هم به تصمیم‌های داوری اعتراض داشتند ولی هیچ یک از تصمیم‌های داوری تغییر نکرد.

در نهایت تیم پیکان توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را هم از آن خود کند و با سه امتیاز ارومیه را ترک کرد.

تیم شهرداری ارومیه هم در یک بازی نزدیک در سالن پیامبر اعظم توانست ست نخست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ از کاله آمل برده و به این ترتیب نخستین ست برده را در لیگ کسب کند.

در ادامه بازی و در ست دوم این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مهمان خود را مغلوب کند.

ست سوم بازی هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری ارومیه تمام شد تا امید این تیم برای پیروزی در این بازی افزایش یابد.

ولی ست چهارم و پنجم میزبان توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۹ حریف را مغلوب و پیروز نهایی بازی باشد.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با تشریح بازی تیم خود مقابل پیکان بیان داشت: نخستین هدف ما آماده سازی این تیم برای مسابقات جهانی است و این بازیکنان در مقابل بزرگ سالان به میدان می‌روند از این رو تمامی بازی‌ها سخت هستند.

وی تصریح کرد: بازی در دوست نخست تحت تأثیر نام پیکان قرار گرفته بودیم و بازیکنان از اعتماد به نفس لازم برخوردار نبودند ولی در ست سوم توانستیم خودی نشان دهیم و حریف را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه تأکید کرد: آرامشی که در داخل سالن وجود داشته باشد بسیار لازم است و از تماشاگران انتظار می‌رود رعایت کنند چرا که اشتباهات داوری تأثیری در روند پیروزی حریف نداشت.

محمد ترکاشوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، تصریح کرد: بازی در دوست نخست برای تیم ما بسیار راحت بود و توانستیم به راحتی میزبان را شکست دهیم و ست سوم بازی به سبب تغییر در ترکیب تیم و حمایت همه جانبه تماشاگران دلیل برد تیم دورنا شد و بازی در این ست بهتر از دیگر ست‌ها بود.

وی خاطر نشان کرد: از آن جایی که هفته‌ای دو بار مسابقه داریم به همین سبب نباید فشار زیادی بر روی بازیکنان باشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران یادآور شد: برنامه‌ای که به بازیکنان داده شده بود به خوبی توانستند در میدان پیاده کنند و در طول روزهای آینده نواقصی که داشتیم را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان وکیلی همچنان روی دور باخت؛ شهرداری ارومیه بالاخره یک امتیاز به دست آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..