تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط تنهایی با خطر فزاینده ابتلا به زوال عقل

سلامت نیوز:محققان آمریکایی در مطالعه روی تعدادی فرد بزرگسال تایید کردند که تنهایی با خطر فزاینده ابتلا به زوال عقل مرتبط است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در این مطالعه آمده‌ است: تاثیر تنهایی بر خطر ابتلا به زوال عقل در میان افراد مختلف در تغییر است و از میزان روابط اجتماعی آنان مستقل است.

محقق ارشد این مطالعه با بیان اینکه در این بررسی اطلاعات ۱۲ هزار و ۳۰ نفر مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: ما اولین گروه تحقیقاتی نیستیم که بر ارتباط بین تنهایی و خطر فزاینده زوال عقل تاکید کرده‌ایم. هرچند، این مطالعه روی بیشترین تعداد افراد انجام گرفته‌ است. همچنین دیتاهای موجود حاوی مقیاس‌های تنهایی، انزوای اجتماعی و طیفی از فاکتورهای خطرز�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط تنهایی با خطر فزاینده ابتلا به زوال عقل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..