تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنانی که با چکش در موبایل‌فروشی آشوب به پا کردند +فیلم

حمله زنان ترک‌زبان با چکش با موبایل‌فروشی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از موبایل فروشی های کشور ترکیه، دو زن چکش به دست با حمله ناگهانی خود به فروشگاه، اقدام به شکستن شیشه ها و وسایل کردند.

این دو زن که رقیه و عصمت نام داشتند، با همان چکش هایی که در دست داشتند به سمت جوان فروشنده هجوم آوردند و او را تهدید کردند که بنا بر اعلام رسانه ها ماجرایی عاطفی پشت این اتفاق نهفته است؛ قضیه ای که در هاله ای از ابهام بوده اما این چنین خشم زنان مهاجم را برنگیخته بود.گفتنی است رسانه های منتشر کننده این ویدئو جزئیات بیشتری در زمینه این حادثه گزارش نکرده اند.

پس از حمله مهاجمان، افرادی که شاهد این صحنه بودند برای ختم این ماجرا پادرمیانی کردند تا زنان خشمگین فروشگاه را ترک کنند. در ادامه لحظاتی از ماجرا را مشاهده میکنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنانی که با چکش در موبایل‌فروشی آشوب به پا کردند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..