تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان خطاب به آیت الله شبیری:از خاتمی توضیح بخواهید که چرا هیزم کش فتنه بود/آیت اله نمی دانست در خانه عبدالله نوری کسان دیگری هم هستند

ساعت24-روزنامه کیهان در خبری به نقل از جهان نیوز نوشت: آیت‌الله شبیری زنجانی تنها به خاطر روابط فامیلی با عبدالله نوری، دعوت منزل او را پذیرفته و اطلاعی از دیگر میهمانان حاضر در منزل ایشان نداشته و در ابتدای دعوت چنین مسئله‌ای مطرح نبوده است.


 آیت‌الله شبیری‌زنجانی از انتشار خبر این میهمانی ناراحت هستند و قبل از این نیز خواستار عدم انتشار رسانه‌ای این دیدار بوده‌اند.

برخی خبرها حاکی از این است که حلقه نفاق شامل محمد خاتمی، عبدالله نوری و کرباسچی، آیت‌الله شبیری زنجانی را در ماجرای ملاقات اخیر مقابل عمل انجام شده و در رودربایستی قرار داده‌اند.اما فارغ از صحت و سقم این خبر، ایشان مشخصا از خاتمی توضیح بخواهد که آیا بارها در جلسات خصوصی گفته که ادعای تقلب در انتخابات 88 دروغ بود یا نه؟ اگر گفته - که بارها اذعان کرده و مشابه همین اعتراف را تاج‌زاده در ویدئوی معروف دارد - چرا با یک پیش‌فرض دروغ و علم به دروغ بودن مدعای تقلب، 8 ماه در مرکزیت مجمع روحانیون، نقش هیزم‌کشی برای آشوب و ناامنی را در خدمت نقشه‌ براندازی اسلام و جمهوری اسلامی (به نیابت از آمریکا و انگلیس و اسرائیل) ایفا کرده‌اند؟ قطعا با صحنه‌سازی و گرفتن عکس با یکی از مراجع نمی‌توان آن جنایت‌ها و خیانت‌های مسلم، ازجمله زیر پا گذاشتن حقوق 24/5 میلیون نفر و ظلم و تهمت به نظام اسلامی، و گستاخ و امیدوار کردن دشمنان یک ملت را لاپوشانی کرد و اصطلاحا غسل تعمید انجام داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان خطاب به آیت الله شبیری:از خاتمی توضیح بخواهید که چرا هیزم کش فتنه بود/آیت اله نمی دانست در خانه عبدالله نوری کسان دیگری هم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..