تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستانی که سر دراز دارد/ کشف یک کتابفروشی دیگر با کتاب‌های قاچاق

در ادامه شناسایی و کشف و ضبط محموله‌های کتاب‌های قاچاق و فروش غیرقانونی آنها در سطح کشور، کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در اقدامی ضربتی، یک کتابفروشی در محدوده خیابان انقلاب (روبروی دانشگاه تهران) را که اقدام به نگهداری، توزیع و فروش کتب قاچاق می‌کرد، کشف و ضبط کرد. 

حجم کتب قاچاق کشف و ضبط شده از این کتابفروشی به مقیاس یک وانت نیسان است. کتاب‌های قاچاق ضبط شده توقیف و کتابفروشی مربوطه پلمپ و صاحب آن تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. از این رو با اقامه شکایت ناشران متضرر از متهم، وکیل اتحادیه به وکالت از شاکیان مبادرت به اقامه دعوی در مراجع ذی‌صلاح خواهد کرد.

با وجود تمهیداتی که کار گروه صیانت اتحادیه اندیشیده، توفیق در مسیر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کتاب، بدون مساعدت و همراهی تمامی همکاران این صنف ممکن نیست. دبیرخانه دائمی کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در این محل مستقر و آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و اطلاعات همکاران و پدیدآورندگان است.

پیشتر رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز در نشستی خبری با اصحاب رسانه از کشف انبار و کتابفروشان قاچاق کننده کتاب به ارزش ده‌ها میلیارد تومان با حجم حدود ۹۰ دستگاه کامیون خاور و وانت نیسان در چند محله تهران خبرداده بود.

محمود آموزگار تاکید داشت که ۵۰ درصد کتب قاچاق کشف شده مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشته اند. بنا به اعلام رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، بیش از ۹۰۰ بساطی کتابفروشی کنار خیابان‌ها و چندین کتابفروشی در تهران و برخی از شهرستانها از شبکه کشف شده تغذیه می‌شدند.

روز گذشته (چهارشنبه نهم آبان ۹۷) نیز کارگروه صیانت ازحقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از کشف یک چاپخانه انتشار کتاب‌های قاچاق و یک انبار بزرگ این کتابها در تهران خبر داده بود.

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستانی که سر دراز دارد/ کشف یک کتابفروشی دیگر با کتاب‌های قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..