تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه راحت الحلقوم پرتقالی در مایکروفر

راحت الحلقوم پرتقالی را می توانید خیلی راحت در مایکروفر تهیه کنید و از طعم این شیرینی خانگی بسیار لذت ببرید.

روش تهیه مرحله مرحله تهیه راحت الحلقوم پرتقالی مواد لازم برای راحت الحلقوم پرتقالی

آب سرد دو و نیم فنجان | نشاسته ذرت سه چهارم فنجان + نصف فنجان برای پاشیدن روی راحت الحلقوم | شکر سه فنجان | سیروب ذرت یک چهارم فنجان | اسانس پرتقال یک قاشق غذاخوری | رنگ خوراکی ژله ای پرتقالی 2 قطره | روغن جامد یا اسپری جدا کننده برای چرب کردن سینی | پودر شکر نصف فنجان | پودر میخک یک چهارم فاشق چای خوری

راحت الحلقوم پرتقالیراحت الحلقوم پرتقالی طرز تهیه راحت الحلقوم خوشمزه پرتقالی در مایکروفر

نشاسته ذرت را در 3 مرحله به آب اضافه کنید و هم بزنید تا خوب حل شود و هیچ گلوله ای باقی نماند. گر لازم شد می توانید از صافی رد کنید و گلوله های بایقی مانده را با مقداری آب و نشاسته حل کنید و به مواد اضافه کنید.

آب و نشاسته را به مدت 2 دقیقه در مایکروفر قرار دهید. هم بزنیید و باز هم 3 دقیقه در مایکروفر قرار بدهید تا شروع به کدر شدن کند دوباره بردارید و هم بزنید. در حین هم زدن باید رگه هایی سفید در آن پیدا شود.

سروپ ذرت و کشر را اضافه کنید و 5 دقیقه در مایکروفر حرارت دهید. دوباره بردارید و هم بزنید و 5 دقیقه دیگر در مایکروفر بگذارید و دوباره بردارید و هم بزنید. در این مرحله باید مایع علیظ و نیمه شفاف شود. دو بار هر 5 دقیقه در مایکروفر حرارت دهید و سپس اسانس و رنگ خوراکی را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مایع یکدست شود.

باز 3 دقیقه در مایکروفر حرارت دهید و بردارید و هم بزنید زمانی که موقع هم زدن مواد دور همزن بچسبند و گرد شوند این نشان می دهد که غلظت مناسب به دست آمده است در غیر این صورت باید 1 دقیقه دیگر هم در مایکروفر قرار دهید.

می توانید تکه ای کوچک از راحت الحلقوم را در یک ظرف قرار دهید و اچازه دهید خنک شود. بعد از اینکه خنک شد باید آن را بردارید و گرد کنید بدون اینکه ترک بخورید.

سینی 20 سانتی متری را خوب چرب کنید یا اسپری بزنید و مود راحت الحلقوم را در سینی بریزید و با قاشقی که پشتش را چرب نموده اید تا حد ممکن راحت الحلقوم را صاف کنید و مواد را برای چند ساعت کنار قرار دهید تا هم دمای اتاق شوند و سفت شوند. مواد من 2 ساعت طول کشید تا هم دمای اتاق شود.

وقتی راحت الحلقوم خودش را گرفت و سف شد یا یک چاقوی تیز برش دهید.

می توانید راحت الحلقوم ها را درون سینی برش بزنید یا اینکه روی سطحی که آرد ذرت پاشیده اید برگردانید و سپس برش بزنید.

سپس برگردانید و طرف دیگر را هم مخلوط نصف فنجان نشاسته ذرت و نصف فنجان پودر شکر و پودر میخک بپاشید.

راحت الحلقوم پرتقالی

»همچنین بخوانید :

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه راحت الحلقوم پرتقالی در مایکروفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..