تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از نذری دادن پرهیاهوی سلبریتی ها

اما در این میان نذری غذا و گرفتن نذری را خیلی‌ها برای حاجت روا شدن یا روا شدن حاجت شان انجام میدهند .
اما شاهد این هستیم که برخی از چهره‌ها هم مثل دیگران برای حاجتی که دارند در توزیع نذری غذا پیشگام هستند . تا اینجا بسیار پسندیده است .
اما بعضا دیده می‌شود که دوربین‌های حرفه‌ای تصویر برداری حضور دارند و این نیت خیر را به یک شو تبلیغاتی تبدیل می‌کنند و با تیترهایی همچون "هجوم مردم برای گرفتن نذری از آقا یا خانم م. گ. یا ع. د. و یا الف. ب. پ. ت. ث. آماده ارسال به فضای مجازی برای بیشتر دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن در کانون توجهات تیتر می‌زنند؛ و از آن طرف افردای که در صف گرفتن هستند برای دریافت این برکت و خیر الهی نیامده‌اند بلکه برای دیدن سلبریتی گرامی و انداختن سلفی  آمده‌اند و چهره محبوب مردمی با حضور در میان صف یا از پشت نرده‌های حیاط که مشرف به خیابان است و در دید کامل تاثیر بسزایی دارد برای تجدید دیدار با طرفدارانشصدای  جیغ و سوت و هورا ی آن‌ها را  در می‌اورد.
 اگر نیت این افراد دیده شدن است که صبح تا شب دارند دیده می شوندو اگر این  نیست راه‌های بهتری برای انجام دین به ابا عبدالله هست .عزیزانی  هم که به صف دریافت نذری رفته‌اند یادشان باشد این صف و نام این ماه حرمت دارد و برای سلفی گرفتن بلیط تئاتر و سینماها و کنسرتهایی را که  سلبریتی عزیز در آن حضور دارند  تهیه کنند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از نذری دادن پرهیاهوی سلبریتی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..