تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مصرف نوشابه‌های رژیمی زیاده‌روی نکنید

در مصرف نوشابه‌های رژیمی زیاده‌روی نکنیدمحمد حسین عزیزی استاد دانشگاه تربیت مدرس و رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد مصرف مواد غذایی با برچسب رژیمی، اظهار کرد: در مواد خوراکی که تحت عنوان رژیمی بودن در بازار عرضه می‌شوند، با حذف یکی از مواد اصلی ماده جایگزین مصنوعی قرار می‌گیردد.

وی در ادامه گفت: برای مثال در نوشابه‌های رژیمی، شکر حذف شده و یک ماده شیرین کننده اضافه می‌شود که کالری نداشته و در بدن هضم و جذب نمی‌شود، این مواد به نام شیرین کننده‌های مصنوعی معروف هستند.

وی با بیان تفاوت مضرات نوشابه‌های رژیمی با نوشابه‌های عادی، بیان کرد: نوشابه‌های رژیمی از نظر کالری و چاق کنندگی هیچ تأثیری در بدن نگذاشته و همچون مصرف آب طبیعی هستند اما به دلیل اینکه رنگ و ترکیب‌های شیمیایی در تمام نوشابه‌ها وجود دارد، تأثیر خود را می‌گذارند.

عزیزی تصریح کرد: مصرف نوشابه‌های رژیمی برای افراد عادی و افراد مبتلا به دیابت باید به میزان متعادل باشد و مصرف بیش از حد آن اثر بدی روی بدن می‌گذارد.

انتهای پیام/

نکاتی که هنگام استفاده از مواد غذایی با برچسب رژیمی باید به آن دقت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مصرف نوشابه‌های رژیمی زیاده‌روی نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..