تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی‌ لمپارد مقابل تیم سابقش پایان یافت

۷۹۱۶۶۲

۲۲۷ بازدید

 در شب صعود نه‌چندان آسان آرسنال، فرانک لمپارد در خانه باشگاه سابقش از جام اتحادیه انگلیس خداحافظی کرد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، آرسنال مقابل بلکپول به برتری دست یافت و چلسی مقابل شاگردان فرانک لمپارد جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

در دیدارهای چهارشنبه شب آرسنال در زمین بلکپول به برتری 2 بر یک دست یافت. لیخشتاینر در دقیقه 33 و «اسمیت رو» در دقیقه 50 برای آرسنال و اوکانر در دقیقه 66 برای بلکپول گل زدند. ضمن اینکه گندونزی از آرسنال در دقیقه 56 و اوکانر از بلکپول در دقیقه 84 از زمین اخراج شدند.

همچنین تیم فوتبال چلسی مقابل دربی کانتی به مربیگری فرانک لمپارد، ستاره پیشین خود به برتری 3 بر 2 رسید تا ماجراجویی‌های لمپارد در خانه تیم سابقش پایان یابد. توموری (بازیکن حریف) در دقیقه 5، کلاف (بازیکن حریف) در دقیقه 21 و فابرگاس در دقیقه 41 برای چلسی و ماریوت در دقیقه 9 و واگهورن در دقیقه 27 برای دربی کانتی گلزنی کردند.

در دیگر بازی، تاتنهام در زمین وستهام 3 بر یک پیروز شد و صعود کرد. مین در دقایق 16 و 54 و یورنته در دقیقه 75 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و پرس در دقیقه 71 وستهام را به گل رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی‌ لمپارد مقابل تیم سابقش پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..