تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیوندا توسان جدید ۲۰۱۹ را بیشتر بشناسید

کمپانی خودروسازی هیوندای به تازگی خبر از آمدن خوروی جدیدش را منتشر کرد. خودوری هیوندا توسان ۲۰۱۹ محصول جدید هیوندا است که تغییرات زیادی نسبت به مدل قبلی اش در برخی موارد کرده است . در ادامه در نیک صالحی می خواهیم درباره مشخصات بیشتر هیوندا توسان جدید توضیح دهیم.

آشنایی با هیوندا توسان ۲۰۱۹

هیوندای از قیمت و جزئیات نسخه فیس‌لیفت‌ شده توسان ۲۰۱۹ که آماده ورود به بازار است خبر داد.

توسان بازطراحی ۲۰۱۹ در نسخه استاندارد با تجهیزات ایمنی بیشتر مانند سیستم کمکی
ممانعت از برخورد، سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط، شناساگر نقاط کور و
سیستم هشدار دهنده به حواس راننده مجهز است.

هیوندا توسان هیوندا توسان جدید

توسان‌های جدید ۲۰۱۹ از چراغ‌های جدید و LED DRLs، جلو پنجره آبشاری،
سپرهای تازه در نمای جلو و عقب، رینگ‌های جدید و چراغ‌های بازطراحی شده در عقب بهره می‌برد.

هیوندا توسان مشخصات هیوندا توسان ۲۰۱۹ هیوندا توسان طراحی هیوندا توسان

بزرگترین تغییر در این خودرو در فضای داخلی به چشم می‌خورد و به همین دلیل توسان
دارای داشبورد جدید و مدرن‌تری است که اخیرا در جدیدترین محصولات هیوندایی
به کار می‌روند. سامانه اطلاعات و سرگرمی ۷ اینچی با قابلیت همخوانی با کارپلی
گوگل یا اتو اندروید و حق استفاده رایگان ۳ ساله از سرویس “هیوندایی بلو لینک”
از دیگر گزینه‌های توسان‌های جدید هستند. در مدل‌های گرانتر این خودرو شاهد
صفحه نمایش ۸ اینچی نیز هستیم.

هیوندا توسان هیوندا توسان بازطراحی شده

موتور نیز در این خودرو مورد تجدید نظر قرار گرفته و هیوندایی تلاش دارد استفاده از
موتورهای ۱٫۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسب‌بخاری را متوقف کرده به جای آن از موتور
۲٫۴ لیتری با قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار در بالاترین مدل بهره برد. مدل پایه و ورودی
توسان‌های ۲۰۱۹ نیز به موتورهای ۲ لیتری ۱۶۴ اسب‌بخاری مجهز شده و تمامی
مدل‌ها با یک سامانه انتقال قدرت خودکار ۶ سرعته هماهنگ‌اند و قابلیت محرک
تمام چرخ در این مدل کره‌ای یک گزینه انتخابی محسوب می‌شود.

هیوندا توسان هیوندا توسان ۲۰۱۹ هیوندا توسان طراحی داخلی هیوندا توسان

توسان هیوندایی ۲۰۱۹ در سطح پایه در کشور آمریکا حدود ۲۴ هزار و ۲۴۵ دلار
قیمت دارد و مشتریان برای داشتن یک مدل با قابلیت محرک تمام چرخ آن باید
۱۴۰۰ دلار بیشتر هزینه کنند. با این وجود یک مدل ۲٫۴ لیتر “آل‌ویل درایو” از این
خودرو برای مشتریان بیش از ۳۳ هزار دلار می‌ارزد.

جزئیات بیشتر درباره بررسی نسل جدید شاسی‌بلند محبوب هیوندای توسان TL

طراحی ظاهری

ایجاد شباهت و هماهنگی بین محصولات مختلف یک کمپانی کار بسیار سنجیده ای است که سالهای سال توسط خودروسازان مطرح انجام گرفته و در القای حس اصالت ظاهری برند ها تاثیر گذار بوده است. اما چند سالی است که در این قضیه زیاده روی میشود و برخی از اتومبیل های یک کمپانی بیش از اندازه بهم شباهت پیدا کرده اند. مثلاً رنو مگان و تلیسمان ۲۰۱۷ و یا برخی از محصولات بنز و بی ام و و بسیاری مثال های دیگر اکنون طراحی مستقلی ندارند و حتی گاهی تشخیص آنها بدون در نظر گرفتن سایز بدنه دشوار میشود! به نظر میرسد کمپانی ها جدیداً ترجیح میدهند بجای تنوع در طراحی مدل های مختلف، تمرکز خود را به روی فیس لیفت های زود به زودتر بگذارند.

هیوندای هم پا در همین مسیر گذاشته و در نسل جدید توسان، بسیاری از قسمت ها را از روی سانتافه کپی پیست کرده است. البته این برای خریداران توسان اتفاق بدی محسوب نمیشود چرا که ممکن است خیلی ها اتومبیلشان را با SUV گرانتر هیوندای اشتباه بگیرند! در هر حال نتیجه کار به نسبت نسل قبلی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و این محصول کره ای دیگر شباهتی به اتومبیل های اقتصادی ندارد.

چراغ های باریک و کشیده جلو حتی از سانتافه هم جذاب تر از آب درآمده و جلو پنجره بزرگ و خطوط برجسته کناری در تلفیق با زرق و برق های مختص هیوندای/کیا، محصولی چشم نواز را پیش رویمان قرار داده اند.

مشخصات هیوندای توسان TL

ضمناً خودروساز آسیایی موفق شده با استفاده از حجم های اغراق آمیز و رینگ های ۱۸ اینچی ظاهر کلی خودرو را مدرن و هیجان انگیز نشان بدهد و کمتر کسی از طراحی قسمت های جلو و کناری ایراد خواهد گرفت. اما در نمای عقب اختلاف نظر هایی وجود دارد و بسیاری این قسمت را در سطح پائین تری از سانتافه میدانند که البته من هم با این افراد موافقم. هر چند که توسان حتی از این زاویه هم نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء مطلوبی را تجربه نموده است.

طراحی داخلی و آپشن ها

طراحی داخلی توسان نیز تغییراتی داشته و اکنون با کابینی پخته تر از گذشته روبرو هستیم. البته میزان تکامل این قسمت به شدت بدنه نیست و حتی احتمال دارد برخی سلایق به این داشبورد نمره ای مشابه با مدل قبلی بدهند. از نظر دقت در مونتاژ و نبود سر و صدا نیز فعلاً اوضاع خوب میباشد، اما هیوندای در استفاده از مواد با کیفیت خیلی دست و دلباز عمل نکرده و در بسیاری از موارد، پلاستیک را ترجیح داده است.

هر چند که قسمت رویی داشبورد و برخی دیگر از قطعات کابین کیفیت قابل قبولی دارند. اتومبیل مورد تست از نوع غیر شرکتی بود و همانطور که میدانید این قبیل اتومبیل ها با آپشن های بسیار متنوع قدم به کشورمان میگذارند. پس بهتر است در هنگام خرید حتماً به تعداد و اصالت آپشن ها دقت نمائید چرا که متاسفانه برخی از وارد کنندگان در کشور واسطه اقدام به نصب برخی از آپشن های بی کیفیت و ارزان قیمت غیر اصل مینمایند که این قضیه در قیمت واقعی خودرو تاثیر گذار میباشد

بانک اطلاعات خودرو و خودروبانک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیوندا توسان جدید ۲۰۱۹ را بیشتر بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..