تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویت جانور عجیب انسان نما در اتوبان! +فیلم

رویت جانور عجیب انسان نما در اتوبان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت حیوانی عجیب الخلقه را در یکی از اتوبان های منطقه "دورست" انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته نصب شده در اتوبان تهیه شده است یک حیوان عجیب را که نیمی از آن شبیه به انسان و نیمه دیگر آن شبیه به سگ است در حال عبور از عرض اتوبان نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود این حیوان عجیب در مقابل خودروهای در حال عبور پس از پریدن از موانع نصب شده و گذر از عرض اتوبان در تاریکی ناپدید می شود.

آنچه که در این ویدئو به طور واضح مشخص است این حیوان بر روی چهار دست و پا راه می رود. تاریخ تهیه ویدئو اگرچه نوامبر 2017 بوده اما این ویدئو در تاریخ 28 اکتبر امسال بر روی یوتیوب قرار گرفته و منتشر شده است. انتشار ویدئو موجب وحشت تعدادی از ساکنان محلی در انگلیس شد. این ویدئو تاکنون بیش از 8700 بیننده داشته است.

انتشار ویدئو در یوتیوب با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " مثل اینکه نیمی از بدن این جانور شبیه به انسان و نیمه دیگر بدنش شبیه به سگ است. شاید از یک لابراتوار زیرزمینی مخفی فرار کرده باشد." همچنین یکی دیگر از کابران نوشت : " این موجود یک ریک است."

گفتنی است؛ ریک یک موجود انسان نمای مرموز است که بنا به اعتقاد نظریه پردازان توطئه به انسان و حیوانات حمله می کند. گفته می شود ریک موجودی است که حدود 6 فوت قد دارد و دارای پوست خاکستری کم رنگ و بینی غیرقابل مشاهده است. آخرین بار این موجود در سال 2006 دیده شده بود.

انتهای پیام/

رویت جانور عجیب الخلقه در انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویت جانور عجیب انسان نما در اتوبان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..