تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بزرگترین باغ اختاپوس در عمق اقیانوس

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال جئوگرافیک، در نزدیکی ساحل مونتری کالیفرنیا در اعماق دو مایلی اقیانوس آرام، دانشمندان با صحنه‌ای نادر مواجه شدند: صدها اختاپوس که روی صخره‌های زیر آب انباشته شده بودند.

به گفته دانشمندان، این اختاپوس‌ها که با نام علمی Muusoctopus robustus شناخته می‌شوند در میان صخره‌ها لانه‌ای تشکیل داده بودند که در آن در حال محافظت از تخم‌ها و یا نگهداری از نوزادهای متولدشده بودند.

چند کینگ، یکی از این دانشمندان می‌گوید: دو یا سه اختاپوس را هم در حال شنا در اطراف این مجموعه مشاهده کردیم و به جرات می‌توانیم بگوییم 99 درصد از اختاپوس‌های این مجموعه، مادر بودند.

این دومین مورد مشاهده مجموعه‌ای از اختاپوس‌های مادر موسوم به باغ اختاپوس‌هاست. اولین مورد، ماه گذشته در سواحل کاستاریکا مشاهده‌ شده بود؛ مجموعه‌ای شامل 100 اختاپوس.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بزرگترین باغ اختاپوس در عمق اقیانوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..