تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام هزارمین سنگ شکن در مرکز آموزشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور

انجام هزارمین سنگ شکن در مرکز آموزشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیدرضا امینی رئیس مرکز آموزشی و پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور گفت: بخش سنگ شکن مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن این شهرستان از سال ۱۳۹۴ تا کنون به بیش از هزار نفر، خدمات درمانی سنگ شکن به صورت سرپایی با تعرفه دولتی ارائه کرده است.


امینی افزود: این مرکز دارای دستگاه سنگ شکن دورنیر ساخت آلمان از مدرن‌تر دستگاه‌های موجود حال حاضر می‌باشد که از دقت و کارایی بیشتری نسبت به سایردستگاه‌های نصب شده در استان برخوردار می‌باشد.


وی با اشاره به اینکه پذیرش بیماران به صورت سرپایی می‌باشد، ادامه داد: با مراجعه بیمار به بخش سنگ شکن پس از ویزیت پزشک متخصّص، کلیه و مجاری ادراری، نوبت سنگ شکن به بیمار داده می‌شود و تحت نظارت مستقیم پزشک متخصّص، کلیه و مجاری ادراری سنگ شکنی برای بیمار انجام شده و فرد در همان روز ترخیص می‌شود.


امینی گفت: با انجام موفق این سنگ شکنی ها، بیماران نیاز به اعزام به شهر‌های همجوار برای درمان ندارند و حتی از شهر‌های همجوار همچون کاشمر و بردسکن نیز در این مرکز پذیرش بیمار می‌شوند.

انتهای پیام// ف. ح

  پذیرش بیماران شهر‌های همجوار با نیشابور برای سنگ شکنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام هزارمین سنگ شکن در مرکز آموزشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..