تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین محموله برنج مازندران به اروپا صادر شد

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1397/08/09 شناسه خبر: 1423903

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای اولین بار پس از 40 سال، سه محموله برنج اصیل ایرانی به اروپا و کانادا صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، عزیزالله شهیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به خرید توافقی و تضمینی برنج در استان، اظهار کرد: خرید توافقی برنج منجر شد نگرانی شالیکوبی داران مرتفع و امسال نیز قیمت برنج مورد رضایت کشاورزان واقع شود.

وی افزود: برای اولین بار پس از 40 سال، سه محموله برنج اصیل ایرانی به اروپا و کانادا صادر شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بهای یک کیلو صادرات برنج معادل شش کیلو واردات برنج است که نشان از ارزش برنج ایرانی در بازارهای جهانی دارد.

این مسئول تصریح کرد: برای نخستین بار پس از انقلاب، 75 تن برنج محلی مازندران به اروپا صادر شد.

شهیدی‌فر بیان کرد: برنج مازندران به اروپا صادر شده است که ثابت می کند برنج مازندران از سلامت کامل و بالاترین استانداردها برخوردار است.

مازندران با داشتن حدود ۲۱۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری ۴۲ درصد برنج کشور را به میزان ۱.۴ میلیون تن تولید می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین محموله برنج مازندران به اروپا صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..