تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبرئه فیلمبرداری که به پناهجویان لگد زد

۷۹۱۵۴۷

۴۲۴ بازدید

پیترا لازلو، فیلمبردار مجارستانی که سال گذشته به سه سال زندان تعلیقی محکوم شده بود، با تصمیم دیوان عالی مجارستان تبرئه شد.

یورو نیوز: پیترا لازلو، فیلمبردار مجارستانی که سال گذشته به سه سال زندان تعلیقی محکوم شده بود، با تصمیم دیوان عالی مجارستان تبرئه شد.

 لازلو در سال۲۰۱۵ و به دلیل لگد زدن به پناهجویان در حال فرار از دست پلیس در مرز با صربستان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و سرانجام در سال ۲۰۱۷ به دادگاه فراخوانده شده بود.

او بعد از این ماجرا از شبکه تلویزیونی N1TV که گرایش ناسیونالیستی دارد اخراج شد.

تبرئه فیلمبرداری که به پناهجویان لگد زد

وی در سال ۲۰۱۷ به «اخلال در نظم عمومی» متهم شد با این حال دادستان گفته بود که شواهدی از اینکه اقدامات لازلو از روی انگیزه‌های نژادپرستانه و مصداق نفرت نژادی باشد یافت نشده است.

روز سه‌شنبه دیوان عالی مجارستان اعلام کرد اقدام لازلو باعث اخلال در نظم عمومی جامعه نشده است و اقدام او تنها یک رفتار ساده نادرست بوده است. دیوان عالی همچنین افزوده است که این اتفاق در جریان هجوم صدها نفر از پناهجویان به طرف پلیس رخ داده که باعث هرج و مرج شده است.

ویدئوی که نشان می دهد این فیلمبردار پایش را جلوی پدری که کودکش را در آغوش گرفته می گیرد و آنها را زمین می اندازد تا به دست پلیس بیافتند باعث واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی شده بود و خشم فعالان حقوق بشر و سازمان های مدافع حقوق پناهجویان را برانگیخته بود.

ویدئوهای منتشر شده از پیترا لازلو نشان می دهد که او نه بطور تصادفی که در چندین مورد به پناهجویانی که تلاش دارند از مرز عبور کنند لگد می زند.

صدها هزار نفر از پناهجویانی که از جنگ و فقر در خاورمیانه و آفریقا گریخته بودند در سال ۲۰۱۵ خود را به منطقه بالکان رساندند و تلاش می کردند با عبور از مرز مجارستان به کشورهای اروپای غربی بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبرئه فیلمبرداری که به پناهجویان لگد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..