تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهمی که نماینده دادستان به صداقت او شهادت داد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، نماینده دادستان در مورد سید مازن قاینی متهم ردیف سوم پرونده 5 صرافی متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور گفت: این متهم فرد صادقی است و خودش اقرار کرده دلارهای خریداری شده توسط کارت ملی فامیل‌ها را در سبزه‌میدان می‌فروخته است.

متهم در پی این اظهار نماینده دادستان ضمن عدم تکذیب سخنان او گفت: اینها مربوط به قبل از مهر ماه سال 96 است که دلار فراوان بود و بازار ملتهب بود.

قاینی در دفاع از خود با اشاره به اینکه نظارت‌های صورت گرفته بر روی صرافی‌ها شدید بوده و حتی به صورت نامحسوس روی آنها نظارت وجود دارد افزود: من یک روز نتوانستم سهمیه روزم را بفروشم و سهمیه‌ام قطع شد.

وی با اشاره به اینکه از بانک مرکزی در رابطه با فاصله زمانی فروش ارز به مشتریان استعلام کرده افزود: در جواب به من گفتند از همکارانتان بپرسید. اینها شفاهی است و دستوری نیست.

متهم با اشاره به اینکه آخرین بار دهم مهر ماه سال 1396 ارز مداخله‌ای از بانک مرکزی گرفته است گفت: بعد از آن خرده‌فروشی می‌کردم.

قاینی با اشاره به تفاوت ارز مداخله‌ای با ارز مبادله‌ای گفت: ارز مداخله‌ای را برای تنظیم قیمت ارز در بازار تزریق می‌کردند و ارز مبادله‌ای بود که برای بیماران، دانشجویان و اقشار نیازمند به آن تزریق می‌شد.

وکیل متهم نیز با اشاره به اینکه موکلش 6 ماه در مغازه‌ای در جنوب شهر به کار صرافی مشغول بوده است افزود: او مجبور بوده سهمیه روزانه خود را حتی از طریق منصوبینش تا آخر روز بفروشد.

وی سیستم ناقص سامانه بانک مرکزی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بانک مرکزی ارز مداخله‌ای را بدون هیچ دستورالعملی به صرافی‌ها داده و اکنون خود را کنار کشیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهمی که نماینده دادستان به صداقت او شهادت داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..