تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی هیئت حل اختلاف درخصوص انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز قطعی است/ تمامی تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز منحل می‌شوند

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1397/08/09 شناسه خبر: 1424008

عضو شورای شهر تبریز گفت: انحلال تیم بسکتبال شهرداری تبریز با رای هیئت حل اختلاف قطعی شد و دیگر شهرداری تبریز در هیچ عرصه‌ای تیمداری نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی آناج در تشریح چرایی انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز، ابراز داشت: هیئت حل اختلاف استان با رأی قطعی اعلام کرد تیمداری وظیفه‌ی شهرداری نیست و تنها وظیفه‌ی این نهاد بسترسازی برای ورزش همگانی می‌باشد.

وی ادامه داد: در شورا موضوع عدم ورود محتوایی به این مسئله مطرح گردید و در نهایت مشکل عدم وجود سازمانی به‌نام ورزش در چارت قانونی با ادغام چند سازمان با یکدیگر مرتفع شد، اکثریت اعضاء نیز با تیمداری شهرداری به‌شرط استفاده از بازیکنان بومی و کاهش هزینه‌ها موافقت کردند.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به رد آخرین مصوبه‌ی شورای شهر تبریز درخصوص تیمداری شهرداری، خاطرنشان ساخت: هیئت تطبیق با استناد به قطعیت رای هیئت حل اختلاف، شهرداری تبریز را از تیمداری منع کرد.

وی با بیان اینکه مساله اصلی ما تعیین و تکلیف این موضوع به صورت قطعی بود، تاکید کرد: ضرب‌الاجل فدراسیون برای حضور تیم بستکبال شهرداری تبریز در مسابقات به‌پایان رسیده است و ما هم نمی‌توانیم معترض رأی هیئت حل اختلاف استان باشیم زیرا این مساله روند قانونی خود را طی کرده است.

بابایی‌اقدم با اشاره به اینکه اکثر اعضای شورای شهر به تیمداری شهرداری علاقمند بودند، گفت: بیشتر اعضای شورا علاقمند به تیمداری شهردری حتی در ورزش قهرمانی با نفرات بومی بودند و به نظرم در سال‌های گذشته نتایج بدی رقم نخورد هرچند که ایراداتی هم به آن وارد بود.

وی افزود: شورا نیز با کاهش هزینه‌ها به یک چهارم و با اعضای بومی موافقت کرده بود اما به هرحال باید به تصمیمات قانونی تمکین کنیم.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری در دیگر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری تیمداری خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به رای شورای حل اختلاف هرگونه تیمداری شهرداری قانونی نیست و شهرداری تبریز دیگر تیمداری نخواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی هیئت حل اختلاف درخصوص انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز قطعی است/ تمامی تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز منحل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..