تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند بلژیکی‌ها از ستاره استقلالی ها

رسانه بلژیکی به ادامه روند گل نزنی‌های کاوه رضایی در تیم جدیدش پرداخت.

به گزارش شمانیوز: در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ بلژیک بروخه تیم صدرنشین موفق شد با چهار گل اوستنده را شکست دهد. کاوه رضایی از دقیقه ۶۰ برای تیمش وارد زمین شد ولی نتوانست گلزنی کند.
رضایی که با ۵ میلیون یورو از شارلوا خریداری شد، گران‌ترین بازیکن این فصل تیمش است و انتظار بالایی از او برای گلزنی وجود دارد. این بازیکن در شش دیداری که برای تیمش انجام داده است تنها یک گل برابر زولته از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است این در حالی است که وسلی مورائس برزیلی در بازی برای اوستنده هفتمین گلش را برای این تیم به ثمر رساند.
به همین خاطر رضایی کار سختی برای رسیدن به این مهاجم دارد. این مهاجم یک فرصت خوب گلزنی را در بازی برابر اوستنده از دست داد تا سایت بلژیکی با این تیتر "آنها ۵ میلیون یورو برای او پرداخت کردند؟" به انتقاد از مهاجم ایرانی بپردازند.
همچنین این سایت نظرسنجی درباره این که آیا رضایی ضعیف‌ترین خرید بروخه است را روی تارنمای خود قرار داده است که نزدیک به ۶۰ درصد از رای دهندگان معتقد هستند رضایی خرید ضعیفی برای این تیم بوده است.
کاوه رضایی بعد از حضور در بروخه با بدشانسی روبرو شد و مصدوم شد و به تازگی آمادگی خود را به دست آورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند بلژیکی‌ها از ستاره استقلالی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..