تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 استقبال دستگاه‌های دولتی از خدمات شعبه‌ای پست‌بانک‌ایران به‌عنوان کارگزار بانک مرکزی

سیدعلی اصغر جلیلی نیا مدیرامور مالی پست بانک ایران گفت: با توجه به تعیین این بانک به‌عنوان کارگزار بانک مرکزی، بسیاری از دستگاه‌های دولتی از این اقدام استقبال‌کرده و ارائه خدمات شعبه‌ای خود را به شعب پست‌بانک‌ایران واگذار کرده‌اند.

به گزارش شمانیوز، جلیلی نیا افزود: خدمات ارائه‌شده به دستگاه های دولتی در شعب این بانک بطور چشمگیری درحال افزایش است و تاکنون 165دستگاه دولتی انجام امورخدمات شعبه‌ای را به پست‌بانک واگذار کرده‌اند که خدمت‌رسانی به آنها به نحو مطلوب درحال انجام است.
وی تصریح کرد: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می‌کند با استفاده از بهترین نرم‌افزار بانکی و ارائه به موقع خدمات، رضایت دستگاه‌های دولتی را بیش از پیش فراهم نموده و نقش بانک را در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زائی گسترش دهد.
مدیرامور مالی پست بانک ایران ضمن تقدی از همه واحدهای ستادی و اجرائی بانک بویژه شعب به خاطر انجام مطلوب مأموریت های واگذار شده تصریح کرد: این بانک آمادگی پذیرش مأموریت‌های بزرگ دولت و مجلس شورای اسلامی را برای کمک به رونق اقتصاد کشور دارد.

منبع: روابط عمومی پست بانک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « استقبال دستگاه‌های دولتی از خدمات شعبه‌ای پست‌بانک‌ایران به‌عنوان کارگزار بانک مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..