تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود ترابوزان‌اسپور با گلزنی وحید امیری

۷۹۱۵۱۸

۳۷ بازدید

تیم فوتبال ترابوزان‌اسپور با گلزنی وحید امیری، ملی‌پوش ایرانی به مرحله بعدی جام حذفی ترکیه صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم: امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک‌ سی‌ودوم جام حذفی ترکیه تیم ترابوزان‌اسپور میهمان تیم دسته‌سومی بوگساسپور بود و 2 بر صفر از سد میزبانش گذشت. وحید امیری در دقیقه 26 گل نخست تیم ترابوزان‌اسپور را به ثمر رساند. اوزدمیر، بازیکن تیم بوگساسپور نیز در دقیقه 32 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا ترابوزان‌اسپور با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.

وحید امیری در ترکیب اصلی تیم ترابوزان‌اسپور بازی کرد اما مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی غایب فهرست 18 نفره این تیم بود.

صعود ترابزون‌اسپور با گلزنی وحید امیری

صعود ترابزون‌اسپور با گلزنی وحید امیری

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

روایت مهناز افشار از حجاب متفاوتش در یک فیلم تا اظهارنظرهای سیاسی و اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود ترابوزان‌اسپور با گلزنی وحید امیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..