تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تصادفی یک گربه در فشن شو استانبول

۷۹۱۳۳۶

۸۱۸ بازدید

در هفته شو ملی که چند روز پیش در استانبول ترکیه برگزار شد، به طور تصادفی گربه ای به روی دفیله رفت و توجه همگان را به خود جلب کرد. در حالی که مدل ها در رفت و آمد بودند و لباس های تن شان را به نمایش می گذاشتند، گربه به تمییز کردن خودش مشغول بود.

برترین ها: در هفته شو ملی که چند روز پیش در استانبول ترکیه برگزار شد، به طور تصادفی گربه ای به روی دفیله رفت و توجه همگان را به خود جلب کرد.

در اواسط شو، زمانی که مدل ها به روی دفیله راه می رفتند، ناگهان گربه ای به روی سن پرید و همانجا نشست. در حالی که مدل ها در رفت و آمد بودند و لباس های تن شان را به نمایش می گذاشتند، گربه به تمییز کردن خودش مشغول بود. او چند بار حتی سعی کرد که با مدل هایی که از کنارش رد می شدند، بازی کند و لباس های آنها را بگیرد. این گربه حتی بلند شد و مانند دیگر مانکن ها مسیر دفیله را تا انتها طی کرد و در مقابل دوربین عکاسان ایستاد و ژست گرفت.

هنوز مشخص نیست که این گربه از کجا و چگونه به این مراسم راه پیدا کرده اما هر چه بوده، اتفاق جالبی را در هفته های شو مد و فشن رقم زد. زمانی که از دیزاینر این شو «Hakki Ali» در مورد این گربه سوال کردند، او در جواب گفت: «به نظر می رسد که این گربه توانایی ورود به دنیای مد و فشن را دارد. از کجا معلوم، شاید او در آینده ای نزدیک، یکی از مدل های ما شد.»

ویدیو: حضور تصادفی یک گربه در فشن شو استانبولدر صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تصادفی یک گربه در فشن شو استانبول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..