تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم حساس کارلوس کی‌روش درباره پرسپولیسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز زمان دقیق برگزاری اردوی ایران در آبان ماه اعلام نشده است ولی طبیعتا تیم‌ملی قبل از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اردوی خود را آغاز می‌کند. این یعنی کارلوس کی‌روش لیست تیم‌ملی را قبل از بازی برگشت می‌دهد. بار آخر لیست کارلوس کم جنجال به پا نکرد و پرسپولیسی ها کم علیه‌اش موضع نگرفتند. آنها اعتقاد داشتند چرا باید از تیم موفق شان تنها دو بازیکن دعوت شود و مثل همیشه می گفتند کی روش قصد دارد روحیه بازیکنان‌شان را خراب کند. حالا تصور کنید قرار است کی روش قبل از بازی برگشت فینال لیست بدهد. اگر قرار باشد یک یا دو بازیکن دعوت کند، دوباره این داستان به راه می افتد که او قصد دارد در آستانه این بازی روحیه قرمزها را خراب کند. به همین دلیل قطعا تصمیم او تصمیم حساسی خواهد بود. باید دید کی روش چند بازیکن پرسپولیس را در لیستش می گذارد.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم حساس کارلوس کی‌روش درباره پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..