تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهران عبدالعزیز یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

۷۹۰۵۷۷

۸۲۱ بازدید

وب‌سایت مدوپیا: خواهران عبدالعزیز به نام های دایانا، آلیس، نادین و فرح همگی متولد لبنان هستند. اگر به صفحه‌های اینستاگرام این سه خواهر سر بزنید، متوجه علاقه‌ی شدید آنها به پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت، سفر به زیبا‌ترین کشورها و اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های دنیا می‌شوید!

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

بزرگترین خواهر آن‌ها دایانا سال‌هاست در کنار همسر و دو فرزندش در نیجریه زندگی می‌کند و شامل این گروه سه نفره نیست. سه خواهر دیگر ( AAA sisters ) به دلیل سبک زندگی و به نمایش گذاشتن زندگی روزمره‌شان در یک شوی تلوزیونی‌ به اسم (SISTERS) در رسانه‌ها معروف به کارداشیان‌های خاورمیانه شده‌اند! برای آشنایی بیشتر با خواهران عبدالعزیز با ما همراه باشید!

آلیس عبدالعزیز

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

آلیس، 12 اپریل 1989 در بیروت لبنان متولد شد. و در سال 2009 از دانشگاه Lebanese American فارغ التحصیل شد و در سال 2013 تصمیم به راه اندازی صفحه اینستاگرام Style in beirut گرفت.آلیس این صفحه را به منظور اطلاع رسانی و پرداختن به جدیدترین ترند‌ها و تازه‌ترین اخبار در حوزه‌ی مد ساخته است.

او مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی است و به تازگی در 15 جولای 2017 برند شخصی خودش ( WONDERTAN) را راه اندازی کرده است که شامل روغن برنزر، سرم مو و ضد آفتاب است و قصد توسعه آن‌ را دارد.

جشن عروسی الیس و همسرش Ali Tleis که صاحب یک شرکت در لبنان است در 13 می 2018 برگزار شد. این مراسم با شکوه با تم الیس در سرزمین عجایب و لباس بلند عروس با اشکال نئون که توسط Rami Kadi طراح لبنانی آمریکایی آماده شده بود توجه اکثر رسانه ها را به خود جلب کرد.

فرح عبدالعزیز

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

فرح، 28 نوامبر 1993 در لبنان متولد شد. در دانشگاه Saint Joseph بیروت تحصیل کرد و در حال حاضر 516 دنبال کننده دارد. فرح ملقب به ملکه فافی به تازگی تصمیم به ساخت شوی تلوزیونی از زندگی روزمره و واقعی خود و خانواده‌اش گرفته است که مستقیما از تلوزیون لبنان(LBC) پخش می‌شود!

تاکنون پنج اپیزود از این شو به نام sisters منتشر شده است. فافی در مصاحبه اخیرش ورزش را جزء جدا نشدنی زندگی روزمره‌اش و همینطور راه و روشی برای خوشحال تر بودنش دانسته است. از علایق دیگر فافی میتوانیم به آشپزی ،مد و آرایش کردن اشاره کرد. او همینطور قصد راه‌اندازی بیزنس و لاین آرایشی خودش را تا سه سال آینده دارد و ازدواج را از جدی‌ترین تصمیمات زندگی‌اش میداند!

نادین عبدالعزیز

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

نادین، مشهور ترین عضو این گروه سه نفره 12 نوامبر 1991 در بیروت لبنان متولد شد. او در سال 2012 نماینده لبنان در Miss Tourism World شد و در سال 2013 بانوی شایسته لبنان شد. نادین در سال 2015 به عنوان معروف‌ترین سلبرتی عرب معرفی شد همچنین در سال 2016 لقب شاهزاده دیجیتال را از مجله ووگ ایتالیا دریافت کرد. نادین با اولین حضورش در صنعت مد طوفانی عظیم به پا کرد و طرافداران خودش را پیدا کرد. او تنها مدل خاورمیانه و عرب است که به کت‌واک های اروپایی راه یافته است و از این بابت به خود افتخار می‌کند.

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!

طبق گفته منتقدین فرم و سایز اندامش کاملا مطابق با استاندارد‌ آژانس‌های بین‌المللی مدلینگ است و همین واقعیت خوشایند نادین را برای ساختن نام حودش مصمم‌تر می‌کند. او با قد 180 سانتی متر و وزن 56 کیلوگرم برای Elie Madi در هفته مد نیویورک 2018 راه رفته است! او بزرگترین موفقیتش را امضا کردن یک قرارداد به عنوان بخشی از خانواده برند Guess و آغاز کردن یک فشن شو به همراه کندال جنر میداند و معتقد است شانس زندگی کردن تنها یک بار به ما داده می‌شود، بنابراین باید خوب زندگی کنیم.

خواهران عبدالعزیز و یا کارداشیان‌های خاورمیانه!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهران عبدالعزیز یا کارداشیان‌های خاورمیانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..