تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین دوئل برانکو با اسطوره برزیلی‌

خبرورزشی نوشت؛ بازی شنبه صبح کاشیما ژاپن با پرسپولیس ایران برای طرفداران دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و طبیعتا کفه ترازو به نفع میزبان چشم بادامی سنگینی می کند با این حال حضور مربیان با تجربه روی نیمکت دو تیم پیش بینی هر دو بازی رفت و برگشت را سخت کرده است به خصوص که این مرییان پیش از این مسابقه رویارویی با یکدیگر را هم داشته و جالب اینکه تقابل های آنها با تساوی خاتمه یافته است.

برانکو و زیکو پیش از این سه بار در قامت سرمربیان ایران و ژاپن با هم روبرو شدند که یک تساوی، یک برد و یک باخت برای آنها رقم خورده است تا حالا در چهارمین و البته پنجمین تقابل به دنبال تاریخ سازی باشند.

اولین تقابل این دو مربی در جام ملتهای آسیا 2004 بود که در مرداد 83 دو تیم در آخرین بازی مرحله گروهی به تساوی بدون گل رسیدند. تقابل دوم و سوم این دو مربی با یکدیگر باز هم به عنوان سرمربیان دو تیم ایران و ژاپن این بار در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 بود.در بازی رفت در تهران که 5 فروردین 84 برگزار شد و شماری از هموطنان نیز به دلیل ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند تیم ایران با هدایت برانکو موفق به شکست 2 بر یک ژاپن با هدایت زیکو شد تا گام بزرگی در راه صعود به جام جهانی بر دارد.4 ماه و نیم بعد یعنی در 26 مرداد در بازی برگشت که برای ایران جنبه تشریفاتی داشت تیم کشورمان این بار 2 بر یک به ژاپن باخت تا این بار زیکو برنده دوئل با برانکو باشد.

بدین ترتیب دو برد مشابه 2 بریک برای زیکو و برانکو و یک تساوی بدون گل در سه تقابل این دو رقم خورده تا همه چیز برای آنها مساوی باشد.حالا باید دید در دو تقابل پیش روی این دو مربی کارنامه کدامیک پربار تر می شود.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین دوئل برانکو با اسطوره برزیلی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..