تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Agony UNRATED برای کامپیوتر – نسخه CODEX

از ویژگی‌ کلیدی دانلود بازی Agony Unrated می‌توان به اضافه شدن صداهای اضافی در بازی و میان پرده‌ها، انیمیشن‌های اختصاصی برای برخی از شخصیت‌های پس‌زمینه، بهبود کیفیت مدل‌های شخصیت و بافت‌ها، سیستم جدید، گسترده و مفید توسعه‌‌ی شخصیت، نورپردازی حجمی (Volumetric Lighting)، هشت پایان مختلف در حالت داستانی با یک محیط جنگلی کاملاً جدید، بازگردان تمام صحنه‌های حذف شده در نسخه استاندارد Agony، دسترسی به حالت Agony Mode از ابتدای بازی، محتوای اضافی برای حالت Agony Mode از جمله تله‌ها و باس فایت‌های اضافی مانند Baphomet، انواع تهدیدات جدید (تله‌ها، نوع تازه‌ای از تهدیدات محیطی، انواع جدیدی از دشمنان ایستا و غیرمتحرک، درجه سختی Normal Mode و Hard Mode با پازل‌ها و دشمنان بیشتر، امکان ایجاد آتش و کشتن برخی دشمنان به عنوان یک شهید/فدایی، دسترسی به حالت Succubus Mode (با انیمیشن‌های اضافی) در ابتدای بازی؛ در حالت Succubus بازیکنان قادرن بخش داستانی را با شخصیت سوکوبوس (که یک دیو لیلین به شکل مؤنث یا موجودی فراطبیعی در باور عامیانه است) پیش ببرند، بازگشت فیلتر تصویری سیاه و قرمز از روی تریلرهای Agony، نقشه جهان بازی به همراه مینی مپ، مسیرهای جدید و تغییر یافته برای بازیکن، بهبودهای متعدد فنی برای نسخه اصلی بازی و بیشتر اشاره کرد.

Agony UNRATED PC-CODEX

دانلود-بازی-Agony-UNRATED

بازیکن در داستان بازی Agony سفر هیجان انگیزی را به عنوان یک روح عصبانی شروع می کند و در اعماق جهنم، بدون هیچ گونه خاطره ای در مورد گذشته اش، حضور خواهد داشت. شما توانایی ویژه ای برای کنترل افراد در مسیر خواهید داشت و می توانید حتی شیاطین ساده و احمقی را برای نجات خودتان، در شرایط سخت به کار گیرید. اقدامات لازم باید صورت داده شده تا شما بتوانید کنترل خوبی روی اوضاع داشته باشید و با استفاده از اکتشاف محیط خصمانه بازی، متوجه اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهید باشید.

شما به زودی متوجه خواهید شد که تنها یک راه برای فرار از این جهنم وجود دارد و آن دیدار با یک الهه سرخ عرفانی است. دانلود بازی Agony UNRATED دارای ویژگی های جذابی در حالت کمپین خودش می باشد و سیستم چالش برانگیز بازی نیز، می تواند شما را برای کسب امتیازات بیشتر ترغیب کند. شما باید از اکتشاف برای زنده ماندن در بازی استفاده کرده و سطوح بازی را یک به یک سپری کنید.

بازی Agony این امکان را به شما می دهد که با حل معماهای تعیین شده، که توسط الهه سرخ عرفانی به شما داده میشود، برای زنده ماندن خود تلاش کنید و در میان جهنمی از هیولاهای بزرگ و محیط تیره و تار، راهی به سمت روشنایی بیابید. داستان بازی Agony در واقع یک کابوس بد می باشد که از موجودات خیالی پر شده است و بازیکن را تا مرز سکته پیش می برد. اگر بتوانید با روح های دیگر ارتباط برقرار کنید، راه های دیگر برای فرار از جهنم روبروی شما نمایان خوهد شد. این روند تا انتها می تواند جذابیت خاصی را برای بازیکنان داشته باشد.

منبع توضیحات: دانلودها و گیمینگ مستر

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED اسکرین-شات-بازی-Agony-UNRATED info

Explore the most terrifying vision of Hell in the history of gaming! Kill everyone who will stand in your way, and find the Red Goddess, in fully -, Agony UNRATED. Be a witness to the brutal scenes of murder and become a judge and an executioner of the condemned souls! Be a witness to the brutal scenes of murder and become a judge and an executioner of the condemned souls! Avoid the traps and develop your character’s skills to discover the secret of your past and the path to salvation.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i3 3.2 GHz, AMD Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon R9 280 or Nvidia GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 17 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 /10
Processor: Intel Core i5-8400, AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Radeon RX 580 or Nvidia GeForce GTX 1060 6GB
DirectX: Version 11
Storage: 17 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Agony UNRATED برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..