تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Citrouille برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

Citrouille یک بازی آرکید پلتفورمر است که با ویژگی های خارق العاده عرضه شده است و شما را به دنیای جادوگران می برد. شما به عنوان یک مهمان برای جامعه آب نباتی وارد می شوید و سعی می کنید که با گیم پلی بیرحمانه و بسیار سریع، ماموریت های خود را به انجام برسانید. شما هیچگونه پرشی نمی توانید در بازی انجام دهید و به جای آن باید از نردبان های پرتعداد هر مرحله استفاده کنید. از اسپل های قدرت نیز می توانید برای بالا رفتن استفاده کنید. شما می توانید دزدی کنید، از موانع عبور کنید و خودتان را به گل های بزرگ برسانید و امتیاز جمع کنید.

حالت داستانی دانلود بازی Citrouille بسیار جذاب است و شما در نقش دو شخصیت اصلی بازی سعنی پرلینی یا وانیلی قرار می گیرید. بازی بیش از ۵۰ مرحله اصلی دارد که در ۵ جهان منحصربفرد روایت می شود. اگر احساس می کنید که به صورت تک نفره، مراحل مشکل هستند، می توانید یک دوست را دعوت کرده و به صورت مشترک در یک مرحله بازی کنید. اما باید بسیار مراقب باشید، چرا که سلاح ها و اسپل هایی که استفاده می کنید می تواند روی دوست شما نیز تاثیر بگذارد و هیچ تفاوتی بین وی و دشمنان اصلی شما وجود ندارد.

Citrouille PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Citrouille

یکی از جذاب ترین بخش های بازی Citrouille مربوط به حالت نبردهای تن به تن می شود. شما در بخش Versus Mode می توانید به صورت دو تا چهانفره، در مقابل هم قرار بگیرید و در یک صفحه مشترک به رقابت بپردازید. آنیس و رجلیس دو آنتاگونیست اصلی بازی هستند که به نوبه خودشان دارای مهارت های زیادی هستند. این بخش دارای حالت های زیادی است که می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. مسابقات مرگبار، مسابقات تایم دار دو نوع اصلی هستند که قوانین خاص خودشان را دارند. از ویژگی های دیگر دانلود بازی Citrouille می توان به امکان حرکت به چهارسو در بازی، ارتقا سلاح های مرگبار و همچنین حالت داستانی ۳۰ دقیقه ای بازی اشاره کرد. گرافیک بازی واقعا جذاب و دلربا است و مطابق گیم پلی سریع بازی دنبال می شود.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Citrouille اسکرین-شات-بازی-Citrouille اسکرین-شات-بازی-Citrouille اسکرین-شات-بازی-Citrouille اسکرین-شات-بازی-Citrouille info

Citrouille is an arcade platformer featuring adorable little witches on a quest for candy. Despite the childish appearance, the gameplay is merciless. There is no jump, you have to rely on your magic ladders, spells and power ups to get through. Brave the danger, face your nemesis, cover the world with flowers and claim the treats you deserve!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core 2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 300 MB available space
Additional Notes: Doesn’t work well on Intel HD 4000

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط فایل اجرایی SiMPLEX.exe بازی را نصب کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Citrouille برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..