تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Touhou Genso Wanderer Reloaded برای کامپیوتر

بازی Touhou Genso Wanderer Reloaded براساس پروژه بزرگ Touhou ارائه شده است و یک اثر جذاب در سبک RPG است. وظیفه شما در بازی چیدمان درست سیاه چال ها و گنج هایی است که از داخل آنها پیدا می کنید. هر بار این روند تکرار می شود و دنیای شما دچار تغییراتی می شود. بازی هزاران هزار محتوای جذاب برای کشف کردن و جستجو کردن دارد و می توانید مدت ها با بازی سرگرم شوید. قطعا علاقه مندان به آثار ژاپنی می توانند با این بازی اعتیادآور همراه شوند و ساعت ها و هفته به تجربه آن بپردازند. گزینه های پیشرفته ای برای گیمرهای حرفه ای وجود دارد و می توانید شخصیت خود را ارتقا داده و سیستم مبارزاتی خود را تغییر دهید.

 Touhou Genso Wanderer Reloaded را می توان یکی از شناخته شده ترین بازی هایی دانست که با گرافیک خاص عرضه شده است و شخصیت ها داخل جایگاه های مربعی قرار می گیرند. حرکت شما در این محیط باید با قوانین خاصی صورت بگیرد و بتوانید حملات خود را به صورت نوبتی انجام دهید. دشمنان شما تا زمانی که ایستاده اند خطری ندارند، اما وقتی نوبتشان شود، هر بار برای شما نقشه خواهند کشید.

Touhou Genso Wanderer Reloaded PC-CODEX

دانلود-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded

بازی Touhou Genso Wanderer Reloaded دارای طرح های مختلفی برای دنیاهای خودش است و معمولا پیرامون سیاه چال ها قرار می گیرد. دشمنان شما هر یک سلاح خاصی در اختیار دارند و می توانید با حمله به آنها به شکل نوبتی است، آنها را شکست داده و سلاحشان را بگیرید. هم شخصیت خود را می توانید ارتقا دهید و هم سلاح هایی که بدست آورده اید را قدرتمند سازید. میزان سلامتی شخصیت ها در بالا مشخص است و حتی دیالوگ هایی که در بخش داستانی مطرخ می شود نیز جذابیت زیادی دارد. اگر از علاقه مندان بازی های ژاپنی هستید، قطعا تجربه سری جدیدی از بازی های مجموعه Touhou می تواند جذاب باشد.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded اسکرین-شات-بازی-Touhou-Genso-Wanderer-Reloaded info

Based on the “Touhou Project” world, Touhou Genso Wanderer -Reloaded- is a roguelike RPG where the layout of the dungeons and the treasure you’ll find in them will change every time you play. Packed with a ton of content to discover and explore, it’s an addicting experience that will make you want to rack up hours and hours of play time. Easy for beginners to understand, yet filled with advanced options for pros, anyone can enjoy this game to their heart’s content!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64bit, Windows® 8.1 64bit, Windows® 7 SP1 64bit
Processor: Intel® Core™ i5-3550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel® HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectSound Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64bit, Windows® 8.1 64bit, Windows® 7 SP1 64bit
Processor: Intel® Core™ i7-3770K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectSound Compatible Sound Card with latest drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Touhou Genso Wanderer Reloaded برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..