تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Earthfall Invasion برای کامپیوتر – نسخه CODEX

بازی Earthfall یک اثر کوآپ شوتر هیجان انگیز است که ویژگی های نابی را در این سبک ارائه می کند. وقتی که جهان به پایان خود نزدیک شده است، جنگ در شرف آغاز شدن است. شما تنها باید تیمی از دوستان خود را جمع اوری کنید و همه سلاح های لازم را جمع کنید. تیمی از مبارزان ساحشور را آماده کنید و در نهایت علیه بیگانگانی که به شما حمله کرده اند، بشورید و تا می توانید از آنها بکشید. بازی دارای ۱۰ سطح حماسی هیجان انگیز است و سازندگان وعده این را داده اند که از پرینتر سه بعدی برای ایجاد سلاح های بیشتر و متنوع تر استفاده کرده اند و این بازی نیز از آنها بهره برده است.

باید نیروهای دفاعی خود را تقویت کنید و بتوانید اهداف خود را در سطوح بازی پیگیری کنید. یکی از بهترین بخش های بازی را می توان به نبرد با همدیگر در تیم های چهارنفره دانست که می توانید مهارت های خود را به عنوان یک مبارز نشان دهید و از سیستم های هوشمند بازی استفاده کنید. باید پشت هم تیمی های خود باشید تا به موفقیت برسید و تیم مقابل را نابود کنید. بخشی از دانلود بازی Earthfall تحت عنوان Take Control نیز وجود دارد که هیجان بالایی دارد و شما باید در یکی از نقش های چهار شخصیت بازی ظاهر شوید و در محیط بازی برای زنده ماندن تلاش کنید. با بدست آوردن زمین های بیشتر می توانید این روند را طولانی تر کنید.

Earthfall Invasion PC-CODEX

نسخه آپدیت شده Invasion جایگزین شد

دانلود-بازی-Earthfall-Invasion

در حالت کلی می توان دانلود بازی Earthfall را متشکل از چندین بخش جذاب دانست که بیشتر دوستان با همدیگر تیمی را تشکیل می دهند و وظیفه خواسته شده را انجام می دهند. جزئیات چشمگیری را در بازی شاهد هستیم و می توان گفت که صنعت بازی را با تحول خوبی روبرو کرده است. فناوری Unreal Engine 4 در این بازی به کار رفته است و به واسطه همین، شاهد دنیایی زیبا با اقیانوس های وسیع هستیم. برج های تاکتیکی در بازی تاثیر زیادی دارند و اگر بتوانید آنها را تصرف کنید، سنگرهای دفاعی شما بهتر عمل می کند و می توانید به صورت اتوماتیک و هوشمند برای تخریب دشمن استفاده کنید. انبوهی از بیگانگان به شما حمله می کنند و شما می توانید با سلاح های قدرتمند خود بازی را به پیش ببرید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Earthfall اسکرین-شات-بازی-Earthfall اسکرین-شات-بازی-Earthfall اسکرین-شات-بازی-Earthfall اسکرین-شات-بازی-Earthfall اسکرین-شات-بازی-Earthfall

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Earthfall-CODEX فشرده سازی شده است. بسته الحاقی Hazmat Pack DLC در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است. کرک آنلاین بازی توسط CreamAPI Steamworks Fix در پوشه ی NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. می توانید این کرک را بر روی بازی خود اعمال کنید تا با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند، تحت کلاینت استیم به صورت آنلاین بازی کنید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۸٫۴گیگابایت به ۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود ۵ الی ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۹گیگابایت است. از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

When the world ends, the fight begins! In co-op shooter Earthfall, gather your friends, load your weapons and grab your portable defenses and work together as a team to battle through swarms of ferocious aliens. Complete objectives, fortify and defend holdouts and use 3D printers to create more weapons, barricades and turrets to get the job done by slaughtering the alien scum through 10 epic levels full of brutal combat and rich lore.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-4430
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: i7-4770
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: SSD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Earthfall Invasion برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..