تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فراخوان بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره‌ اکبر رادی

فراخوان بخش «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، فراخوان بخش نمایشنامه‌نویسی که به صورت رقابتی و با عناوین نمایشنامه‌های ایرانی با موضوع آزاد و نمایشنامه‌های ایرانی با دراماتورژی و اقتباس از آثار استاد اکبر رادی برگزار می‌شود، اعلام شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه ۹۷ نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند. همچنین اسامی نامزدهای برتر نمایشنامه‌نویسی نیز روز سه شنبه ۱۸ دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود. 

شرایط و مقررات شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره به این شرح است:

پذیرش آثار در بخش رقابتی نمایشنامه‌نویسی با توجه به اهداف جشنواره و بخش مذکور به کیفیت، تنوع و نوآوری بستگی دارد.

نمایشنامه‌هایی که تاکنون در هیچ یک از مسابقات نمایشنامه‌نویسی شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این بخش پذیرفته می‌شوند.

هر نمایشنامه‌نویس می‌تواند با ارائه حداکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.

چنانچه در هر مرحله‌ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه جشنواره تئاتر اکبر رادی، نمایشنامه مورد نظر را از بخش رقابت حذف می‌کند.

آثار برگزیده هیات داوران این بخش در آیین پایانی معرفی خواهد شد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی است. همچنین اثر برگزیده هیات داوران برای انتشار به انتشارات مروارید معرفی خواهد شد و به چاپ خواهد رسید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام:

* ارسال سه نسخه از هر عنوان نمایشنامه به نشانی دبیرخانه و همچنین ارسال نمایشنامه در قالب فایلPDF  به نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com .

* ارسال یک قطعه عکس از نمایشنامه‌نویس به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی حداکثر در یکصد کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی bonyaderadi@gmail.com .

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند از طریق مکاتبه با پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی  bonyaderadi@gmail.com یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران، طبقه دوم و یا تماس با شماره تلفن‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ ، داخلی ۱۱۰ و  ۰۹۱۹۹۸۳۹۴۰۵ برای دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی در شش بخش مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی‌شناسی، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی و نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷  توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فراخوان بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره‌ اکبر رادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..