تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ستاره ۳۹ ساله برزیلی برابر پرسپولیس

۷۹۱۱۷۹

۱۶۰۱ بازدید

ستاره برزیلی و گلزن 39 ساله کاشیما آنتلرز جواز بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورد تا یکی از نفرات حاضر در جدال با پرسپولیس لقب گیرد.

ورزش سه: ستاره برزیلی و گلزن 39 ساله کاشیما آنتلرز جواز بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورد تا یکی از نفرات حاضر در جدال با پرسپولیس لقب گیرد.

 ووسرون لئاندرو اولیویرا مورا، ستاره 39 ساله کاشیما آنتلرز که دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، با اتمام مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشته تا در برنامه سرمربی ژاپنی برای جدال با پرسپولیس قرار گیرد.

او در فصل گذشته با ثبت 11 گل در جی لیگ یکی از برترین گلزنان تیمش قرار گرفته بود که سابقه بازی در تیم‌های مطرح پالمیراس، سانتوز، گرمیو و کوریتیبا را نیز در کارنامه دارد.

او در تنها بازی این فصل خود برای کاشیما در لیگ قهرمانان یک گل نیز به ثمر رسانده تا نشان دهد همچنان از شم گلزنی بالایی برخوردار است. لئاندرو سابقه یک بازی در سال 2013 در ترکیب برزیل را در کارنامه دارد که با حضور 13 دقیقه‌ای خود زننده یکی از گل‌های این تیم برابر بولیوی لقب گرفته بود.

بازگشت ستاره ۳۹ ساله برزیلی برابر پرسپولیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ستاره ۳۹ ساله برزیلی برابر پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..