تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آی پد پروی جدید 2018 اپل مجهز به فناوری چهره‌شناس و یواس‌بی تایپ سی / عکس

به گزارش خبرآنلاین، دو تبلت جدید اولین محصولات اپل بدون دکمه هوم است که با نمایشگر رتینای مایع مانند آیفون 10 آر ساخته می‌شود و مجهز به فناوری ProMotion تصویری نرم با عملکرد بالا را عرضه می‌کند.{لینک}

نکته قابل توجه بعدی حذف جک هدفون روی آی پد پرو جدید است و کاربران باید هدفون مجهز به یو اس بی تایپ سی بخرند.(آداپتور 9 دلاری جداگانه باید خریداری شود)

دو تبلت جدید ضمن داشتن فناوری چهره شناس، تراشه A12 Bionic با معماری 8 هسته‌ای و 7 هسته‌ای برای گرافیک دارند.

پیشنهاد حافظه 1 ترابایتی اس اس دی روی آی پد پرو جدید قابل توجه است. 4 اسپیکراستریو، دوربین 12 مگاپیکسلی، سیم کارت LTE در کنار قلم جدید 129 دلار با شارژ بی سیم؛ از دیگر مشخصات آی پد پرو 2018 است.

مدل 11 اینچی مانند مدل قبلی 10.5 اینچی بوده و به قیمت پایه 799 دلار و 999 دلار برای مدل 12.9 اینچی از 7 نوامبر قابل خرید خواهد بود. در ضمن کیبورد جدید به نام Smart Keyboard Folio نیز به قیمت 179 دلار به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

اپل تاکنون 400 میلیون آی پد فروخته است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آی پد پروی جدید 2018 اپل مجهز به فناوری چهره‌شناس و یواس‌بی تایپ سی / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..