تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئالی‌ها خواهان بازگشت زیدان شدند!

۷۹۱۱۶۵

۳۱۱ بازدید

بعد از جدایی زین الدین زیدان، رئال مادرید حتی یک روز خوش هم ندیده است.

ورزش سه: بعد از جدایی زین الدین زیدان، رئال مادرید حتی یک روز خوش هم ندیده است.

 زین الدین تنها چند روز بعد از فتح سومین لیگ قهرمانان متوالی و شکست دادن لیورپول در فینال، در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا داده و بعد از سپری کردن حدود 3 فصل فوق العاده از رئال مادرید جدا شد.

رئالی‌ها خواهان بازگشت زیدان شدند!

بعد از این اتفاق گزینه های فراوانی برای هدایت رئال مادرید مطرح شد و در نهایت خولن لوپتگی سرمربی جدید این تیم شد اما عمر حضور او در برنابئو به بیش از 4 ماه نکشید و در نهایت شکست سنگین در ال کلاسیکو باعث جدایی این سرمربی اسپانیایی شد.

حالا نشریه اسپورت ادعا می کند بازیکنان رئال مادرید علاقمند به بازگشت دوباره زین الدین زیدان به رختکن این تیم بوده و از مدیریت باشگاه خواسته اند امکان این اتفاق را بررسی کند.

زیدان در روزهای حضور در رئال مادرید رابطه فوق العاده با بازیکنان تیمش داشت و بسیاری مدیریت فوق العاده او در مورد برخورد با ستاره ها را یکی از دلایل اصلی موفقیت او در برنابئو می دانستند؛ اما به نظر می رسد زیزو با دلخوری از رئال مادرید جدا شد و احتمال زیادی در مورد بازگشت او به برنابئو وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئالی‌ها خواهان بازگشت زیدان شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..