تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی SINNER Sacrifice for Redemption برای کامپیوتر – ریپک FitGirl

نسخه کرک شده بازی SINNER: Sacrifice for Redemption توسط ALI213 منتشر شد و FitGirl نسخه فشرده آن را منتشر کرد. این بازی که قرار است در ۱۹م فوریه ۲۰۱۹ به صورت جهانی منتشر شود، در حال حاضر به صورت نسخه نهایی و کرک شده قابل دسترسی از طریق وبسایت دانلودها می باشد. این بازی اثری از استودیو DARK STAR است و حال هوای آن بسیار شبیه به بازی دارک سولز است. کلیت بازی بر اساس مکانیکی بنا شده است که به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد پیش از روبه‌رو شدن با هر یک از باس‌های بازی، یکی از پارامتر‌های کاراکتر خود و امتیازات کسب‌شده درون آن را در ریسک قرار دهد. در این وضعیت اگر او نتواند بر باس پیروز شود و شکست بخورد، امتیازات را از دست خواهد داد.

این ویژگی حالت ریسک‌پذیری مطلوبی را به بازی خواهد داد که در ترکیب با دیگر فرمول‌های سری سولز می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و در عین حال آشنا باشد. باید دید تیم سازنده می‌تواند از این فرصت استفاده کند یا خیر. انیمیشن‌ها و طراحی کلی بازی SINNER Sacrifice for Redemption شباهت زیادی به سری بازی‌های Dark Souls دارد، طوری که شما پس از مرگ‌تان شاهد نوشته قرمز بزرگ روی صفحه خواهید بود. البته در مورد طراحی‌های هنری مخصوصا در بخش پس‌زمینه‌ها باید گفت که کمی در مقایسه با سری بازی‌های Darksouls متفاوت بوده و می‌توانیم آن را به بازی Nioh شباهت دهیم.

SINNER Sacrifice for Redemption PC-FitGirl

دانلود-بازی-SINNER-Sacrifice-for-Redemption

*/ ]]> اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption اسکرین-شات-SINNER-Sacrifice-for-Redemption info

Rise from the depths a crumbling kingdom and to the challenge of defeating increasingly difficult demonic bosses. Choose aspects of yourself to weaken before defeating the avatars of Sin in the boss battler Sinner: Sacrifice for Redemption. Inspired by classic boss-battlers and modern skill-based action RPGs, with a dash of gothic anime styling and horror storytelling, Sinner promises a thrilling and bone-chilling experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Processor: Intel i5-2300 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Any

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی SINNER Sacrifice for Redemption برای کامپیوتر – ریپک FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..